19 February, 2012

❤ Berkat Daripada-Nya | Terima Kasih Allah





Haloo, morning there's.


Happy dan excited gilaaaa dapat sampai Labuan. erghhhhh *-* penat satu hari perjalanan. sokayyyyylah nasib ada kawan, tapi tetap *sendiri juga. yelaaaa, berdikari sendiri. kan. Totally i was happy. tak terbayang dek happynya saya seperti apa kan. Kakak ipar saya sms tadi pagi and told me, she was dah selamat bersalin. Happy dan tadah tangan cepat-cepat "SYUKUR ALHAMDULILLAH, YA ALLAH" *ingat senangkah nak beranak ne. ish ish. Dan aku tanya ah baby apa? Ohh my, baby boy *again. dah empat pahlawan Encik Abdul kita yeaaaaa. Atok dan nenek dah ada member baru dekat rumah *di Tawau, Alaaaaa, bestyaaaa. Rasa rugi sebab tak balik Tawau yesterday. Akak cepat send gambarrrr diaaaaa. Alaaa :( 



#sila jangan tenung bibir saya *-*




Actually, before cuti mid-sem ne. Assignment berlambak gilaaaa. kuiz dan test. Ya Allah. *aku belajar kuat sangat. HEHE. Semoga result menGEMBIRAkan akulah. dah dapat result TAX, and i got ***ehh taknak cakaplahhhh, aku je yang tahu. tapi syukur alhamdulilah, Thank Allah. :) Cuti one week ne nak reles kepala jee, susah juga ehh budak account ne. kepala ne tunggu masa je kot nak pecahhhhh. tapi tahan-tahan. :)



#muka apa neh- haih haih -.-


I miss my mama and baba. *plisss give a flying kiss, supaya kuat dan semangat nak belajar. really missyouuuutoomuchhh.-.-

My friend yang balik kampung tu, sila jangan LUPA saya. lempang nanti. HIHI. makan tu ingat-ingatlah saya dekat sini. *ayat gedik okayyy. 


 #i'm happy with you Noor Azrin. see? 



My sayang yang dekat rumah, imissyou dear. you know it, jangan rindu saya. susah nanti saya nak lepaskan kau. kita belajar dah cemana nak jauh-jauh ne. nanti dah kerja, mesti lagi jauh. maybe setahun sekali baru jumpa. alaaaaa, taksuka. kau tahu kan aku tak boleh kalau tak jumpa kau. 1 months dah macam nak bunuh aku jee. taknak taknak. ergghhhh -.- balik kk, nak oleh-oleh. okay. Muahhh pp :** ❤❤❤
#sory ter-GEDIK dekat situ.


okaylahhhh, *sory penggunaan ayat yang sangat rojak. #Adakukesah. 



Pishhhyooo, Bai-Bai






2 comments:

  1. amboiiiiiii, bestnya dia cuti mid-sem ba ^_^ happy holiday kak :)

    ReplyDelete
  2. thanks dear. mmg klu cuti happy seja ne :))

    ReplyDelete