20 February, 2012

❤ Cool Tak Bergambar Depan Cermin?





Morning's Earth



Hi, saya update blog lagi. silalah scroll cepat-cepat mouse korang drpd ter-nampak post saya dekat DASHBOARD korang yeaaaa. HAHA. Tetiba entri cemtu pulak eaa. Nak cerita nak cerita sebabnya saya baru perasan dan ter-perasan, kalau dekat mana-mana pun. mesti ada saja orang yang akan ambik gambar guna cermin. Means? Bergambar depan cerminlahhhhh. *-* kau mesti pernah kan. HAHA.



Nak bgitahu ne, walaupun korang dah tahu dan dah lama tahu. Labuan, Financial Park atau lebih  dikenali Ujana Kewangan. Dalam dia tak terkira berapa biji cermin yang melekat dekat pelusuk dinding, celah-celah mahupun *erkkkkk, apa aku merepek ne. Okayyy, aku nak bagitahu dalam dia banyak gilaaa cermin. Jalan depan mesti nak tengok kiri, tengok kanan. jalan lagi depan sikit tengok kiri, tengok kanan. dan seterusnyaaaaa. So, kalau muka tak malu macam aku ne. *-* silaaalah banyakkan album korang dengan ber-gambar depan cermin. Tapi memang malu ahhh, orang dah lalu-lalang tepi tepi tu en, kita ber-henti konon nak ber-cermin. ghupanyaaaa, siap pegang kamera lagi.



PERHATIAN: jangan on sound kamera hf korang, kalau yg guna hf ahh atau apa-apa en. Then jangan lah nak pasang flash-flash benda semua tu. So, kira nampak coollah kan kalau ada bunyi kamera yang macam tongkang pecahhh tu, siap orang tengok korang. HAHA, malu tak malu tak ??






#muka mmg malu bila ber-gambar depan cermin. *-* takmalunyaaaaa


So, cool tak cool? Silalahh bergambar depan cermin korang sekaranggg. Jyeahhh babe! :)




Harta kecintaan saya dah tido. Waaaaa, best gilaaaa dia dah tido. bolehlah saya online sampai bila-bilaa. HAHA. Aidan, bagi mashuuu rehat jugaa yeaaa. Kalau nak bangun nanti petang jelah. HAHA, boleh dak macam tu. ish ish. TAK BERTANGGUNGJAWAB langsung. Kena reject nanti nak jadi menantu. Oupssss!! Taknak aku. Alaaaa, gurau jelahhh, main cikit pun takboleh. Nak emo jeee korang nee. Oklahh, nak pergi masak pulak. *erkkk, tu pun nak bagitahu juga. *-*



*mood ber-cuti yang asyikkkkk. 
Bai❤❤❤







0 hearts:

Post a Comment