24 March, 2012

❤ Cerita Harituh Kan Tak Habis Lagi Sebenarnyaaa ^_____^








Assalamualaikum ^_______^



Cerita harituh yang pasal beg 'baru' tu. ececeehhh nasib dapat beg bukan macam dapat bofieeee. Ne bukan nak cerita pasal beg tu tapi something yang berkaitan dengan beg itu. cuba bayangkan barang-barang yang kita dapat. emm, cemna nak cakap ehh. beginilah. macam saya dapat beg 'baru' orang  cakapkan e'lehhh senangnya dia dapat beg baru' wuwuwuuw lah sangat kan. =..= dan cakap macam dapat bofieeee baru pulak dah. na'aahh tak baik tau cematu. kita ne anak dara. walaupun masih apa orang cakap, cinta-cinta monyet tapi kan awakkkkk tak baik tukar-tukar bofieeeeeee. kalau dulu saya ramai kawan lelaki, sebabnya saya memang suka berkawan dengan lelaki dan sekarang saya takda kawan lelaki. alaaa dekat facebook tu semua as kawan alam mayaaa je. betul! *dgnmukayakin. so, kalau rasa tukar barang-barang baru tu janganlah pulak nak samakn dengan tukar bofieeee korang. kesian tau! perempuan ne memang dilahirkan dengan nafsu yang banyak. semua benda dia nak. macam aku je laaaa. aku nak apa yang aku rasa cantik benda tu especially 'PINK' colour ohhmyyyyydarlingsssssss aku memang takboleh blaa aaa. nak juga benda-benda tu. tapi tengok 'bajet' jugaklahhh kan. HAHA. ^_____^








saya setia pada satu. walaupun masih ber-cinta tapi setiap doa saya, saya nak bofieeee saya kekal jadi suami saya. sebab saya dah sayang dia begitu juga dengan dia. cehhh!! *jiwangtakjiwangtak.



Dan saya taknak ada perasaan dekat sapa-sapa. kalau saya ter-senyum dan ter-mesra dekat awak-awak semua itu adalah sebab saya memang mesra dekat semua orang. 'kott' saya macam korang juga, ada perasaan suka, sayang dan cinta. tapi suka saya lain, sayang saya pun lain dan cinta saya lagilah lain. perasaan tak boleh dipaksa, jujur saya suka tengok awak. awak bijak dan awak ada semuanyaaa. tapi awak takda hati sayaaa. so, mesti ada perempuan lain lagi baik untuk awak. sebab Allah dah tetapkan saya untuk dia. dan awak untuk si dia. Insya'Allah kelak kalau jodoh tak kemana. dan saya pecaya pada itu. ^____^ saya lagi suka berkawannnn, dengan sesapa pun. sebab saya suka nak kenal hati budi orang cemna. walaupun banyak kawan yang saya kenal lebih banyak yang suka main-mainkn perasaan saya tapi tu semua kehendak awak. urusan awak dengan yang di-Atas. saya ikhlas. saya tak main-main.






saya heppy tengok awak semua heppy. dan insya'Allah lebih ramai doakn kebahagian saya jugaaa ^_____^





saya bahagia sekarang. tapi tak tahu esok, lusa, minggu depan dan tahun-tahun akan datang. Allah simpankan semua yang saya nak tahu. Allah rahsiakn semuanyaaaaaaaaaaaaa. sebab saya nak cari 'kehidupan' itu dengan sendirinyaaa. saya nak jadi orang yang berjayaa. saya nak sangat Mama dengan Baba saya nangis sebab kejayaan saya. semoga Allah mendengar kata-kata ku ini. Aminnnn. ^___^ lagi satu semester kita nak habis. saya taknak tengok awak mengalah begitu je. awak mesti kuat semangat. bukan saya tak 'sayang' awak tak bermakna saya tak 'peduli' kan awak. kalau awak berjaya semester ne. saya lebih yakin yang awak memang lelaki yang akan disenangi ramai. awak awak. kalau sayang saya sila buat semua yang awak nak sebab awak nak. bukan sebab saya okayyyy. Allah Maha Mengetahui segalanyaaa. kita taktahu apa yang dia sembunyikan. Kalau awak ikhlassss, akan ter-ungkaplah semuanya. 




Saya baru perasaaan, entri kali ne bukan main sopannyaaaa saya ber-tutur kata. ne barulah anak Mama. ececehhhh!!. sorry kalau saya ter-gedik ke apa ke en. biasalah semua orang nak luahkan isi hati dan bloggg saya adalah tempat yang sesuai sangat. tak tahulah, mudah-mudahan 'dia' tak baca blogg saya weyyyyy!!
humhummm. ps: bff silalahhhh bangunnnnn. cakap mau jalan-jalan. aishhhh!! xDD






that's my new handbag. Ya Allah, perasanya sayaaa. Hakhaktuiii xDDD




Jum jalan, till the end ____❤ bai.









2 comments: