25 March, 2012

❤ Hangout With Gorgeous BFF's







Assalamualaikum ^______^


Hari ne cuaca elok je. dan time-time gini jugalah perut ber-bunyi minta kasi makan. edeihh. sure nanti petang ne baru jalan ke cafe sebabnya malas mau jalan. tau suda tu. lagi-lagi bilik ku ne di tengah, bukan main masuk semua angin yahhhh. lagi-lagi dekat dengan pantai sanaaa, walau taknampak. naaaa, bestnyaaalahhhh, wuwuwuwuuu sejuk-sejuk ja ne bilik tau. best ohhhh.



kemarin sabtu kan, dan aku sama BFF's ku jalan-jalan. hangoutlah orang cakapppp. 1stly jalanlah p Suria Sabah, yang malasnya jalan kaki naiklah ctbus bandaraya tuh. 50cent only. hahaha. kaki tak penat cepat juga sampai kannnn. round-round dekat sana cuci mata je, nasib takda yang mau d beli. kalau tidak melayang fulussss aku. ish ish. *dalamhatikeneberjimat. cecehhhh. pastu singgah dekat Wisma. cari tempat makan. tak jumpaaa, last-last KFC juga pilihannyaaaa. lepastuh jalan-jalan pergi tempat ne. nasib tak ramai orang time tuh. kalau tak malu doh nak hamek gambar. jangan nak flash-flash sangatlah kan. euwwwww.








tempat ne dekat laut, best gilaaa. angin bukan lagi sepoi-sepoi bahasa. dah macam ribut dah. kuat gilaaa, nasib tak ter-bawa dek anginn. HAHAHA. ^_____^ dan saya malas nak mengarang, tengok jelah the pictures.







 anak dara pingitannn. sorry, hujung tu je yang dah berpunyaaa. cecehhh!! kan Azrin kan.








dah upload dekat fb. nak upload dekat blogg juga. ps: aku guna shawllh. bukan tudung bawal. aku main bantai je lilit. tu yang jadi cematu macam style tudung bawal korang biasa tengok tu. hehehe. ^_____^








loveyouuu babe, cantik sangat kau pakai tudunngg. kan Aniss kan!! ^____^






aku tak sedia lagi sebab angin ne asyik kuat je. tengok tudung aku. serabai gilaaa doh. ishh, btw, tetap suka gambar ne. phuiewww. ps: iloveeemy handbagg. pinkk yawww! ^____^







the best shotttt!!. suka gilaaa gambar ne. HAHA.







Fiza aku nak gigit kau. memanggg taknak kitaorang amek gambar dia. elehhh. malu-malu lettuwww. 




the moment sentiasa ku ingati. hehe. lagi sebulan dekat KK. tak sabar balik hometown. ramai sangat people yang nak kena rindu neh. untunglahhhh sebab kena rindu oleh sayaaa. muehehhe.dah habis jalan-jalan relese tension masanyaaa nak study lagi dan lagi. fuhhhhh!! *sentiasa ingat pun.









ilovethis picture toooo. angin memang tak sudah buat tudung saya burokkk ahh.










ehh ehh. kuning tu ohsemmmmm jugakan. HIHI ^_____^
tengok ahmoi dekat belakang tu. nak minta hamekkan gambar dia tu. huhuhuu. (:








ILOVEBFF❤___❤





hope korang have fun baca blog saya. loveyouuuu all's. do like my PAGE Bai










0 hearts:

Post a Comment