04 April, 2012

❤ On April | Dinner-All White Glory







Assalamualaikum ^______^
 


ohh. now dah APRIL. tak sedar kan. macam aku juga tak terasa dah lama tak pegang keypad yang comel-comel ini. betapa menunjukkan yang aku ne sangat sibuk. okayyy, nak update blog ne. elehhh, tu pun nak bagitaukah. takda pun orang nak baca okayy. hahaha. takpalah. -.- last night. alaaa, isnin malam tu, my student club commerce department buat dinner night. and the theme is 'All White Glory' semuaaaa cantik dan comel-comel okayyy. aku je tak!!! ada yang wearing dress, skiny jeans, funky, rock. .semua ada. best gilaaa!! datang-datang je, tengok ada band boy. waaaa, best sangat!! and ada juga student dari Politeknik Seberang Perai join the dinner. waaaa, ramai gitu lorhhh!! erkkk. memang orang semenanjung ne tinggi-tinggi eaa???? 



So, let's see the pictures only. malehhh dahh nak type pepanjang. kepala otak dah habis lepas jawab test accounting. sorry kalau gambar tak pro. sebab camera murah. gambar yang cantik-cantik ada dengan lelaki pujaan hati semalaya kitaa. ehh takdalah. hihi. ^________^ okayyy, gambar memang tak edit. muka original, kalau putih sangat sebab flash je punggggg!! HAHA. so, abaikannn okayy.







 wakil class DAT5B. aku tinggi sebab pakai heel kot. -.- hihi




 Gorgeous gegirl. tengokkkk, tak lari juga 'dua' tu.





 macam dekat party artiss-artis, kiri kana semua flashhh. ohhdarlingsss!!






 muka-muka menunggu nak ambik makanan. hahaaa. :PP





my girl ^_____^






 sweet couple. semoga berkekalan yeaaa ^______^





 
 Echa & Emmy - emyyy aku jealous memang dgn kau sebab kau macam akak aku Lisa Surihani. hakhakhak. loveyouuu baby ^______^







ohhh. sila jangan gosipppp!! that''s my friend, headclass palinggg sporting. *ramai je pompuan senyum-senyum dekat dia. HAHA






my friend yang sporting. ^______^






 inilah Sir Hafizul. PA class kitaorang. yang selalu buat kami happy always. tak tergantilah orang cakap. ^_______^






 classmate yang ohhsemmmmm. ^_______^ time ne memang sesi bergambar dengan PA masing-masing dan kitaorang jugalah yang paling bising!! *erkkk, pipi ku tembam pulak.







 i love this picture okayyyyy. 'awak hengat awak cantik' - that's my Sir tagline.







kamilah kekasih gelap Sir. HAHA. oupsss!! *ada yang jeleslah pulakkk. -.-







 ini pulak time bergambar dengan Sir Alexander. Sir ne ajar kitaorang time semester 1. tapi still rapat juga. budak account memang macamtu. lagi-lagi class aku. HAHA







tengok tu. Ya Allah. memang gila bergambar okayyyy xDD





tengok. semua member class aku lawa-lawa. aku je tidakkkkkkkk!! oklah. and ilovemy blue jeans cardigan by Mickey.






i want to be myself. kawan aku ada jumpa muka sebijik macam aku. ohh, mama tak bagitahu pun aku ada kembar. huehuehueee. mengadalah sangatkan. ok tak. ehh ok bai. -.-




oklahhhh, kalau rajin nanti aku update blog lagi. yang penting korang tak jemu tengok blog aku ter-pampar dekat dashboard korang okayyyy!! do love me. nice to me. i'll be nice and love you too. ok bai sweetheart. bye bloggerians. thanks my silent readers sebab baca blog aku ne.
 cecehhhh!! adokahhh?? ❤____❤










2 comments:

  1. sara.....gojesss la awak...header tu cantik..ohsem...^^

    ReplyDelete
  2. eh eh. cik Anisss yg gojesss okay. header biasa je. thankss cik anis :)

    ReplyDelete