06 April, 2012

❤ Something That I Must Remember







Assalamualaikum dan hello guy's ❤.❤









ohh shooo sureeee aa gambar aku mesti dalam entri ne kan. hikshikss. ngadalah sangat. ^^






nways aku rasa teruja sangat sebab dapat hapdet bloggggg aku yang aku rasa sangat comel. akulah rasa. taktau kalau korang. ehh. takpayah jawab. dah tahu dah jwapan dia apa. -.- btw. it's a good friday. waaaaa, semua olangggg cutii tiga ali aaaa. manyak besttttttt ohhhh. tapi aku rasa tak best pun. -.- yelaaaa. masa-masa macam ne lah aku nak berjimat sangat-sangat. nak claim tidur aku yang ter-tunggak selama limapuluhjamsetengah. *oktipu. ne belum masuk nak dekat final exam. kot-kot tak tidur lah sehari. insya-Allah demi untuk mencapai kejayaan aku mesti tempuhinyaaaa. lalalalalaaa~~ chayoooooo chayooooo SARA!!!





FINAL EXAM!!! 
23/04/2012 - 03/05/2012




hahahahaa. saja bagi kaler merah supaya alert sikit dengan date tu. must remember okayyyy!! see? xlama lagi. tinggal berapa minggu je lagi. and lecturer dah bagitahu ktaorang confirm takda revision week. ahad cuti. isnin tu jugaklah terus amek paper. serammm tak serammm belakang cerita. ini kenyataan yang and mesti ditempuhhhi. huhhhhh!! ayat nak bagi semangat aku berkobar-kobar sikit. nak menaip ne pun tangan dok bergegar. adei. -.- masanyaaaaa nak stdy lebih. fokusss pada matlamat utama yeaaa sara. so. pepandailah eaaa. 






kalau korang tengok dan perasanlah kan. bloggg saya dah tukar header. wuwuwwuuu tu pun nak heboh bagai. *okmalu -.- dah berkurun lama kot aku tak tukar-tukar header blog aku. hihi. sebabnya malas sangat. sooooo. dah tgh ada mud nak ngedit-mengedit ne. tu pasal rajin sangat nk buat kan. hahaaa. see?? nak juga pinkkkkk alahai. ^^








aku tahu header aku comel. *erkkk.perasannnsangatlerrr







now, dah masuk bulan APRIL. aku rasa macam nak tarik-tarik je bulan APRIL ne bagi duk belakang lagi. weyyyyyhhhh. mati aa exam dah nak dekat dua minggu lagi. aku takut. aku nebessssss gila ne. untuk sekali lagi menjejakkan kaki ke dewan yang penuh serammmm gituwwww. euwwww. *okberanikandiri. ^^
jadual dah keluar. memang matilah kali ne, sehari ada dua paper. ohhhdarliingsss. semangat belajar sila datang sini. meh datang dekat dengan aku. bagi aku semngat nak belajar. lagi-lagi paper theory. aku tak blaa weyyhh. kalau calculation aku boleh consider sikit aa. ne theory. maakkkkkk aihhhhh!! nak menghafal 100juzukkk buku tuh. mampus derrrrr!! silalah doakan untuk sayaaaaa. uwaaaaaaaaaaa!! :'(






that's my gegirl yang se'classmate dengan aku. kta stdy sama-sama eaa. kita boleh berjaya.









yesss. ilovebothofyouuuuu.❤❤❤ we can do it much better.
 nanti kita shalat hajat ramai-ramai okayyyy ^^






 itu je nak update. nway. thanks pada sapa yng follow blog aku ne. *terharu.
later i follow blog and blokwalking too your blog okayyy. 
ohh yahhh!! meh meh terjah and like HERE toooo. 
thankyouuuuu guy's and bhai bhai. ❤❤❤ ^_________^


















0 hearts:

Post a Comment