16 April, 2012

❤ The Day with My Classmate's





Assalamualaikum and Hello peopleeeeeee. :) 





cukup comel tak. ok tak -.-' #rasa nak lempang aku tak ? who care's ? :PP


Lama juga daku sudah tidak meng-hapdet blog. Bukan pergi luar negara. Tak tak. Cuma bz dengan Final Exam yang nak dekat ne. Alasan semata-mata #FACT manusia memang cemtu en. Lama tak update blogg tapi lancar je buka Twitter. Pehal? Ehh ehh tu dari hanfon aa. See? Alasan semata-mata. Soryy aa, saya malas nak update blog kalau hanya nak merapu-rapu. dah nanti sapa nak baca en. Update blog pun, belum tentu ada yang baca, apa lagi nak komen. cehhhh (!!) i was nak ucap thankss pada followerss, wahh dah 2. aa 2 apanyaa bukan 2K . 20K 200K kaa. dua ratus jee. jangan nak bangga sangat. ok diam. ok tak sambung lagi. - -'




Okay tengok title tu. Semestinya banyak gambarssss yang daku akan upload. Ohh memandangkan line berokbangggg ne cukup laju mengalahkan Michael Sumarkerr *erkk, sorry salah spelling. Sebab english sara failed. Sorryy eaa. Korang pahamlah tu. Saya upload gambar. Korang tengok je lahh. Muka saya yang sakai ini. Ohh tak. Yang comel ini. haha perasan sangat. memang #FACT manusia tak lari dari sifat ke'perasaan'nya tuh. 



Btw, saya dengan classmates saya jalan-jalan kat 1Borneo Hypermall paling besar dekat Kota Kinabalu was last day. Tak pernah tengok lagi kat mana 1Borneo tu??. hahaa. ge aa search dgn my friend Mr.Google. semua adaaa. :) Awalnya nak jalan dengan Gegirl's tapi headclass aku ajak nak tengok wayang. So, rasa macam dah lama tak jalan dengan classmates kan. So, pergi jelahhhh. around 11a.m kitaorang siap dan naik bus pergi 1Borneo tuh. Wahhhh (!) #excited melanda diri. -.-' so, let's see the piccaaaa yawwwwww. :PP





ambil gmbr dekat jejantas. mmg aa -.-'



sebelum apa-apa kena isi perut dulu enn. :PP


 Barisan pelahap no. 1. Tak aci sbb derang ge amek makanan dulu. saya lmbat -.-'


 *again - -' Kamal dan Jeff


 dah kenyang, hati pun senang. let me take your pictures bebehh :PP
dari kanan: Kenn, Ann, Jannah, Shelly & Dila


 *again - -' dari kiri: Jeff, Shelly, Jannah, Ann, Kenn


see? budak paling comel tgh makannnnnn. mmg dia suka mkn =..=


 hahaa. Ann (kiri) , Kennedy (tgh) , Dila (kanan) | Ann muka kau sumpah comell. :)


 aww aww. nak gigit sara boleh ?? *erkk jangan - -'


 my beautiful gorgeous. :DD *kenyit-kenyit mataa.


my friend and the sweet couple at class. you know. yeaa you don't know. :PP






Next. nak pergi sumbang lagu dengan sore yang sumbang ne. Btw, kawan saya Maya and Shelly sedap gilaaa sore derang ne. okayy saya jeles. Nak tumbuk awak esokk dekat class. :PP







 di mana-mana snap saja :PP hahaa #tggu mmber dapatkn bilik karaoke utk kitaa. :)


 ohh noo *saya jeles -.-'



ps: gambar dalam bilik karaoke tak leh upload sebab masalah yg tertentu. pemilik sahaja bisa meliatnyaa. :PP soryy guyss. 




peace yawwww :OO



my gegirl. Amiey :)


 my gegirl. Echaa :)


my ehemmmm. Ohh bukan ne headclass saya. Kennedy. Dah berpunyaa kayy. -.-'
#dua-dua pun dah taken. shorrrryyyyy :PP







shoo. itu je dari happy weekend sayaa. gambar tak berapa okay sebab camera hf jek. walaupunnnn tapi sumpah best sangat. and bukan dengan family, boyprengg ja kita nak luangkan masa. tapi dengan kawan pun mesti jugaaa. kawan adalah segala-galanya. macam ayat ne saya suka dengar. 


"KITA TAK PERLU RAMAI KAWAN UNTUK HAPPYKAN KITA TAPI CUKUP SEORANG DAH BOLEH BUAT KITA HAPPY"


see? walau seorang dah boleh buat kita happy, ne kan lagi kwan yang ramai. yang sehati sejiwa dan se'sporting mereka. Ya Allah bertuah rasa diri ini mempunyai sahabat sebegitu. 


pesanan dariku: now, lagi 2weeks kita final exam. saya doakan kawan-kawan saya berjaya dan mendapat kejayaan yang lebih dari semester sebelumnyaa. begitu juga dengan saya. we can do it until we start do it now. iloveyou ALL'sssssssssssssssss :))


 byeee and big love dari saya. muaaahh sorang satu. :)




jyeahhh (!) dah update blog, now nak follow kwn blog saya semulaa. hai hai saya datang ne, jemputlah syaa datang blog korang semuaaa. pishhhyooooooooo :DD

meh meh follow saya dekat Twitter pulakk. *ok tebalkan muka* -.-'







till the END, byee-byee *sambil lambai dgn muka comel*





























0 hearts:

Post a Comment