14 July, 2012

❤ Perasaan Seorang Anak. :')





Assalamualaikum (:



Halooo guy's. Lama beno tuan tanah tak datang jenguk ladang strawberry dia kan ! Amboi busy jaga anakkh cik Tuan oii ! Apa ne. Apa ne. Manada anak. HAHA. Lama juga en aku tak hapdet blog. Tak boleh count dah. Dah lama sangat cuti. Otak beku. Susah sangat nak berfikir. Okay, last two day's aku dah balik Politeknik. :'( Satu perasaan yang amat pedih. Takleh nak cakap dekat sini. Maybe yang pernah stdy jauh jauh dari family tu taulah perasaan macamana kan. Lagi lagi, parents dan adik adik semua dok ikut hantar anak kesayangan ne dekat terminal bus. Nak nanges? Tuhan saja yang tahu. Macam tahun tahun sebelumnya. Tapi tiap semester je aku rasa nak nanges. Manja betollah ! Haihhh ! ^____^



Tuan tanah yang suka sangat senyum. Muehehe -.-'



Dalam keadaan serba yang ada. Aku ttp jalani kehidupan sebagai seorang pelajar. Aim kena tepat. Takleh nak selok belok, merempit tak tentu hala. Yang penting selalu ingat pesan mama dengan baba. Insya-Allah. Airmata saja yang menemaniku sepanjang tiga hari berada di asrama politeknik. Asallah manja sangat ne. Adedede ! -.-' Lagi lagi bulan puasa dah nak dekat. Mana taknya aku nak nages, sahur, buka puasa semua sendiri *ada mmber jugalah* tapi tak sama. Right ? Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu *berangan kejap* *lap airmata* Okay stopp sedih sangat sangat. -.-' 



Hari ne aku kat Labuan. HAHA. Bukan main happy. Dengan tiga hari dua malam ini, dapatlah lepas rindu dekat kakak tersayang dan baby Aidan and my lil sis. Kan mama kan ! (:
'tadi kemarin kan, aku jalan kan. nmpk keychain Hello Kitty tp xbawa beg duit. Comel sgt. Hari ne aku rembat kau. Beware'.*ketawa jahat*


HAHA. Bisikan mak jemah kepada siapa siapa saja yang sudi dengar masa tu. :p HAHA. Ahad dah balik asrama pulak. Ishh ! Kenapalah mesti perasaan tu nak main main. Tak suka okay. -.-'





 
saya rindu dia. Ejam (:




saya rindu yang baju kuning tu sgt sgt. Baju biru juga. Dan belakang sana. *lap airmata tgk gmbr ne*



baby Aidan yang comel :*





with my hero and my sister :*




yang ne aku rindu sangat. maksuuuuu rindu ba ! ;')




Anak mana yang tak rindu orangtua dia. Lagi lagi berjauhan cemni. Sedih memang sedih dan itulah kehidupan aku. Sebagai seorang pelajar dan perantau di tempat orang. Semoga doa doa mereka selalu mengiringi aku dan doa doaku selalu mengiringi mereka. Doa ibu bapa berkat tau ! So, bahagiakan mereka selagi mereka ada. Mama Baba. Thanks for everything. Thanks sebab jaga kakak selama 22 tahun ini. Semoga Allah saja membalasnya. *big hungs* *lap airmata*




All the photo's taken at Highway Tawau. ^___^
Bila tengok gambar gambar ne. Rasa rindu tu kuranglah sikit. Bahahaa.
Susah juga anak manja ne. Rindu terus. Bila dah kawen nanti cemana nak ikut husband kalau takleh berpisah dengan mak ayah. Adedee :pp



That's all. Thanks sudi baca blog sara. Sorry sebab lama tak hapdet ! :*
*lambai tangan*









0 hearts:

Post a Comment