24 July, 2012

❤ 30 Hari Mencari Cinta Ramadhan






Assalamualaikum (:





Heloooo gegirls semua. *lambai tangan* Ehh ! Ada boboys jugaak. Sory tak nampak. K gedik ! *lambai tangan*  Sedar tak sedar dah hari ke-empat kita puasakan. Jyeahhh ! Sila hentak kaki semuaa. K jangan lebih lebih nanti penat pulak kang ter-buka puasa tu. K takdalah memain je jangan nak sentimental sangatlh kan pepetang ne. Chill sudah. O.O' Tadi baru balik dari kelasss financial accounting four. Sumpahh ! Class awesome sangat. Tak sampai sejam kitaorang dah balik yang penting dapat input masa belajar tadi. Best ah lecture tu. Tapi cuaca ne kejap mendung lepas tu malu malu dia panas balik. Rasa macam matahari tu dekat kepala je k. *imagine* Fuhhh ! Terbakar kali kepala kita ne. Bukan kepala je semuanyaaa. Jadilah abu. Itulah dugaan namanyaaaa. Kena terma dengan hati yang sabar dan ikhlassss. Barulah rasa nikmat puasa tu yang sebenarnya macamana kan. (:



"30 Days Find Ramadhan Love"




Ne bukan cerekarama or telemovie. Haha. Just saja saja. Dalam 30days ramadhan ne. Insya-Allah. Walaupun sebenarnya hanya 29days kita akan berpuasa. Lelaki mesti penuhlah kan. Perempuan ne dia ada excusenyaa sedikit. Tulah istimewalah sangattt kannn ! -.-' Okayyy be seriousss. Dalam bulan puasa ne. Kita mestilah, seharuslah, beramal soleh dan selalu buat kerja yang baik baik je. Sebab kita puasakan. Tanak ah bagi puasa kita tu setakat puasa je, tapi pahala zero meroooo ! Aku pun selalu juga ingat pesan mama baba aku. Walaupun jauh dari diorang tapi alhamdulillah ada kawan kawan yang sama sama berpuasa. Kan ! Heheee. So, nak short updatedkan my blog. *ohmyenglish' Adakah kita mendapat cinta dalam amsa 30days ne nanti. mari kita sama sama harunginya. Ohh jangan lupa kita berpuasa ne sebab nak cari keredhaan dari-Nya dan mintalah apa apa pun dari-Nya sebab doa kita bulan ramadhan ne mustajab tau.





 Jom kita sama sama mengharungi bulan ramadhan ini dengan penuh keikhlasan. Kita sama sama mencari cinta yang dia lahirkan dalam bulan ramadhan ini. Semoga kita hamba-hamba-Nya yang selalu diberkati. Semoga amal ibadah kita di terima oleh-Nya. Aminnnnnnnnnnnnn ! Till the end. Thanks sudi baca blog sara k. *nah kurma sorang satu* Jum kita pergi bazaar ! Ohh dan selamat berbuka jugaaa. (:






saya nak dating dengan Allah bulan ramadhan ne. Awak nak ikut tak ?










(

0 hearts:

Post a Comment