03 August, 2012

❤ Perasaan







 Assalamualaikum (:







Dari kesibukan class yang padat. Dapat juga aku spent time nak update blog ne haa. Puasa tak ? Wahh ! Senyummm je muka tu. Puasa puasa juga, jangan lupa beribadah yahhh ! Banyakkn bersedekah. Bulan ramadhan ne bulan yang amatlahh mulia. Itulah kenapa bulan ramadhan ne dia special sikit. *sambil dengar lagu raya* Bhahaahaa. Keterujaan dalam hati aku ne *teruja nk sambut raya* menyebabkan aku tak habis habis tengok calendar kat phone. Mengira hari lettuwwww. Bukan nak kira berapa hari lagi puasa, tapi kira hari sebab nak balik kamponggg. Yehoooooooooooooooooo ! *lompat bintang* Okay. Jangan excited sangatlah kan sara oii. Sumpah weyhhhh ! Aku nak balik raya. Nak balik rayaaaaaaaa ! Haa kau ! Btw, Class Entrepreneurship dah comfirm takda hari khamis bersamaan 16 ogos 2012. Diawalkn dari jadual asal. So, ada harapan dapat cuti lebih awallah kannn.  Ehemm. Subjek lain pun kenalah sama jugak, so 16 haribulan tu takda classs then aku boleh cuti. Cuti okayyy ! Tapi class UBS ada lagi pagi tu. Hmm. Takpala aku cadang balik tanggal 16 tu. Harap harap dapatlahkann. Semoga lecture ku yang baik hati dan penyayang dapat bagi cuti awal. Hikhikss. -.-‘





Kesian dapat balik raya cuma sehari dua before nk sambut raya. Manalah sempat nak tolong mama aku buat kuih raya semuaaaa kan. Nasib ada jugak adik perempuan aku kat rumah tu. Tapi rasa tak bestlah. Nak juga diri sendiri yang tolong mama buat semuaaaaa. Then, tak dapat nak bersahur dengan family. Sokaayyyyy, asalkan dapat berbuka puasa dengan family pun jadilahhhh. Kannn. Member  lain dah tanya pasal bus nak balik Tawau. Tapi aku tak sure lagi sobab my sister ajak balik sama sama. Dia dari Labuan so, direct ah amek aku. Ya Allah, semoga urusanku berjalan dengan lancarnya. Amin.  Cehhhhh ! Macamlah aku ne stdy kat luar Negara. Padahal tak jauh mana pun. Tapi kira jauh jugalah tu sebab Tawau ne penghujung negeri Sabah. Jauh sangat. Tapi kalau balik raya naik bus mesti bestttttt ! Yelaaa ramai ramai balik Tawau. Lepas tu bajet macam anak anak yang pulang dari perantauan. Kira cemtulahhhh. Hikhiksss. Mesti happening tu. Aishhhh tak sabarnyaaaa ! Cuti hanya semingggu. Alhamdulillah. Bolehlah dapat lepas rindu dengan family tersayangggg nanti. InsyaAllah. *dengar lagu Dj Dave pulak* mueheheee.  Sekarang dah masuk 14 ramadhan. Waaaa, tak sedar kan. Sikit lagi nak turun bukit. *means tggl berapa hari je lagi puasa* Mesti tak sedar punya. Pejam celik, pejam celik, aihhh dah rayaaaaa dahhh ! 




 
Kalau bercerita soal raya ne, sampai esok pun tak habis. So, aku nak stopkan sampai sini je. Korang mesti ada feeling yg sama dengan aku juga kan. *highfive* Kalau aku nak update blog, korang jangan lupa baca k. And thank youuuuu to silent readers semuaaaa. Walaupun sebenarnya takda. Haha. Okayyyyylahhh ! Selamat berpuasa yeaaaaa. Lama lagi kot raya. Lagi 2 minggu. K sabar k. Puasa dulu baru raya. Kan. Kan. 





 Baju raya saya theme grey. awak punya ? 

Till the end. Kebaiiiii all's.










0 hearts:

Post a Comment