03 August, 2012

❤ Ada Banyak Sebab





Assalamualaikum (;




Orang kata. Kenapa mesti Hello Kitty. dan kenapa mesti obses sangat dengan benda ne. For me, awak langsung takda perasaan kreatif dan nilai kecomelan itu. sedar tak sedar. Benda ne banyak menambat hati ramai orang termasuk saya. Dari dulu lagi, aku dah minat dengan ne. Cuma tak seberapa nak obses. Lama lama aku dapat sedar yang aku pun one of fans gilerkan Hello Kitty ne. Cakap je mana mana girls yang suka Hello Kitty. For sure, diorang pun setuju dengan aku. Dan ada banyak sebab kenapa perlu suka, jatuh hati dan obses dengan Hello Kitty ne. Lagi lagi, dengan kaler pink. Ingat dulu masa high school. Cikgu aku pernah tegur. 

'sara ne, semuanya pink. minat sgt dengan pink. tau tak pink tu warna apa?'
*aku blurr sekejap* 'warna apa cikgu'
'warna kuat nafsu'
*aku ketawa kecil dan just senyum*

warna memang memainkan peranan juga. Dan aku dari kecil suka warna pink sebabnya. Itulah, ada banyak sebab dan aku sendiri pun takleh nak cakap cemana sebab sebab tu. Nafsu? Yelaaaa nafsu pada barang barang yang comel dan pada Hello Kitty. Am i right ? For other girls outside. Tak perlu nak malu kalau setakat minat dengan Hello Kitty orang boleh cakap. 

 'eleh, dah tua bangka masih nk minat benda budak budak cemni'. Hey you ! Ada aku kisah ! 

awak boleh bagi dia flying kick kalau awak mau. ehh, memain je. Bagi aku, dari sekarang dan sampai aku kahwin dan beranak pinak pun. Aku akan setia minat dengan Hello Kitty. Kalau anak perempuan, memang baju dia berderet ah Hello Kitty dengan pink semua kan. Kalau baby boy. Erkkkk ! K tu fikir nanti. Kerana obses, dah tak tahu beza anak lelaki dan perempuan pun bagi pakai benda sama je. Kalau awak awak awak yang tak suka Hello Kitty. Sila buka mata dan lihat photo's ne. Maybe awak pun akan ter-minat sama. Muhehee. ^^



 cupcake. rasa sedih nk makan kalau cemni. -.-'


nak satu cemni. ^^



it's cute, right ? ^^



 ohhmygeeeee ! ^^



 ^^




 erkk ! yang ne tak tahu nak cakap apa. boleh cakap. COMEL!



 again. COMEL!



 pencil. sumpah aku tanak asah dia. buat collection je. ^^




Awak dah rasa teruja tak ? (: all the photo's copy dari weheartit. 







Macam yang aku cakap. ada banyak sebab untuk suka dengan Hello Kitty. Jalan kemana je. Hypermall or supermarket. Mata aku mesti tertumpu dengan barang barang hello kitty ne. Macam nak ambil semua. Tapi bergantung pada bajet. Bagi aku kalau suka, tak endah semua tu. Tak perlu rasa pelik untuk minat dengan sesuatu tapi ia adalah membuatkan anda berbeza dari yang lain. Maybe ada yang sama. *highfive*


 Hello Kitty and Pink tak boleh dipisahkan. Begitu juga aku dengan semuaaaaaaa ini. (:
 


Till the end. Kebaiiii !











0 hearts:

Post a Comment