15 March, 2011

Assignment Ohh Assignment !! :)

*(Teknologi Maklumat Perniagaan P2113)*

hahahah, dengan semangatnya saya meletakkan subjek cemtuh, :P
bukan apa, subjek neh mmg sgt2 m'meningkan kepala saya yg lembutssss2 ini. . 

assalamualaikum cemuaaaa . .  :) ,
 muka imut-imut tgh skodeng apa tuh, hehehehe. .ada x yg lalu lalang dekat blog saya neh. . sgguh gembirala klu ada, klu xda pun ttp gembira. .  :) :) :), kerna idup mesti utk eppy maaaa. .
okeyyyy dokeyyyy, saya dgn ini nk cte sikit pasal neh haaa. .
saya dgn mmber grup sume kena wat Projek Mini 'Blogger' . .


wat la apa2 ja, asalkn guna blogger, yayyyyy!!. .
cemana neh, binggung tau. .tajuk pula dah berebut bagai, nk amek tajuk apa neh, dah la awal bulan 4 kena antar, nk antar apa neh??. .arghhhh!!. .tension kejup *-*. .
wt blogger tuh dah ada, tp content dia nk wat apa pulak, dah la siap kena bg amaran  oleh lecture . .
*XBLE COPY PASTE PIC ORG OR HAK MILIK ORG LAIN*
yelaaaa, etu saya tau la. .tp mcm mana nk buat klu xda gmbr, cemana neh????. .


Tajuk yg saya nk wat ala2, Photography cemtuh, tp masalahnya. .nk dapatkn gmbr dr mana??. . 
xble la suka2 ati amek pic org lain kan. .hahahaha, grup member pun bg cadangan !
*kta wat je cemtuh, nnti kta letak credit to *hak milik org pnya pic tue* , boleh terima ka tuh??. .
kang xpasal2, tuan dia dtg serang kta, .



amboiiii2!!!. .suka ati mak bapa nek tiri dia ja copy paste gmbr org. .haaaaa!!!!. .xka, malu muka tuh, malu lain lg, kena mara2 dek org pulak . . aduiiii, cemana neh. .

nk siapkan awl before the date, coz busy lg nk stdy utk midterm mggu depan.  .Ya allah, permudahkan urusan kami ini, Amin !!!! :) , jgn lupa doakn sya yeaaa :)

bubui , :)


Sara Mayy: Ya Allah permudahkan segala urusan kami. . Amin!!

0 hearts:

Post a Comment