31 March, 2011

Dulu aku, Kini aku, Selamanya Aku.




Assalamualaikum. Ngeee. Ne nk update belog cikit ja. . :P okeyy, entry neh nk cte ckit psal aku. hahaaaa. .sikit je la!!! :) :) Nama penuh aku Siti Sarah Binti Abdul. Aku mmg semestinya perempuan, yg dilahirkn oleh parents yg sgt2 aku sayangi. Walaupun aku neh ank palinggg degil, still aku jgk ank paling kena sayangg. .hahaha. #puji diri sendri xpaa* okeeyyy, nak tauka??  

20 tentang apa yg aku suka & aku xsuka.

 p/s: 20 seja! ,  xleh nk lebih. .nk lebih tnya ahh mak aku.






















20 fact baik ahh pasal aku & apa yg aku suka!!



1. aku org yg b'sederhana & paling ceria


2. aku suka mkn coklat, (walhal gg aku nk kena upgrade daaa). . :(


3. aku suka warna PINK (suka puteh & hitam jgklaa)


4. aku suka muzik yg slowslow, but best ahh di dengar!!


5. aku suka jalanjalan


6. aku suka dengan pantai


7. aku suka waktu malam. .(malam kan romantik)


8. aku suka bila kau baik dgn aku


9. aku suka dengar cte dr kawankawan aku & suka kongsi cte ma kawankawan aku


10. aku suka tido (penat mstila tdo aan)


11. aku suka b'gadang sampai subuh (onlineee laa)


12. aku suka budak kecik


13. aku suka Taylor Swift


14. aku suka makan pedas


15. aku suka minum milo


16. aku suka makan masakan mak aku


17. aku suka shopping


18. aku suka onlineee


19. aku suka org jujur


20. aku suka buat org yg aku sayang ketawa


















20 fact burokk & yg aku xsuka!!


1. aku suka tido lewat (sampai subuhhh)

2. aku suka hidu mkn sebelum nk merasa mknn tue

3. aku kuat tido jugak

4. aku malas nk layan orang yg ntah apaapa

5. aku m'gumpat jugak (xlari ahh manusia nee dr m'gumpat. .kann!!)

6. aku xsuka suasana bising

7. aku xsuka bila ada org suka ambil kesempatan

8. aku xsuka kau cakap aku belakangbelakang (ckp direct ahh dgn aku)

9. aku jht klu kau jht dgn aku

10. aku xsuka makan kacang, durian. .dll

11. aku xsuka bau durian (muntahhh gilaa karangg)

12. aku xsuka kena kongkong

13. aku xsuka kena kritik tnpa sebab

14. aku xsuka makan sayur (well, mak aku masak ja bru aku mkn, TQ)

15. aku xsuka kau sibuk pasal aku!! (well, siasat dulu benda tue btul ka aku @  tak, jan men hembuss ja)

16. kuat nanges jugak la. .(burokk ann)

17. kuat marah jgk (dahh tahap mak aku jgk bila mood marahh yaww. .)

18. aku xpandai nk pujuk kau, so fahamfahamla. .


19. aku xsuka jalan bila dah sesak sgt. . 

20. aku budak besa, ada baik & bruknya. .


p/s: apa yg kau tgk, apa yg kau dengar t'pulang dr kau utk menerimanya yg aku tahu. Aku adalah Aku. .Tak lebih tak jgk kurang. I'm not perfect, kau perfect kaa?? :P