13 September, 2012

❤ End Of August






Assalamualaikum (:


 senyummmmmm (:



Tak sedarkan dah bulan September sekarang. Cepat gilaaa masa berlalu. Now, aku dekat poli tinggal berapa bulan sahaja lagi. Semester akhir rupanya sudah diri ini. Ya Allah perasaan dupdap tu sentiasa ada. Today nak update blog. Saja-saja, boleh tak ? Alaaaa bolehlahhh ! *gedik* >.< okayyyy, ne nak habak maii. Bukan nak bawa gosippp ehh. Tak ! Last bulan ogos harituh. Cuti raya aku dengan excitednyaaaa dapat juga berjumpa dengan kawan lama aku. Yg dedulu dari form 1 sampai form 5. Ya Allah tak dapat bayangkn bila dah lama berpisah, akhirnyaaa dapat jumpa balik. Suka suka suka ! Dan aku mmg sayangkn dia sangat. *senyummmmm smpi hidung* :P



omei tak kawan itewww ne.



Bila berjumpa kawan lama, mcam-macam cerita yg dikongsikn. Kan Lyynn. Tapi cite kau ttp aku simpan. Itu janji kita kn. Semoga Allah bantu kau sahabatku, dalam apa jua yg kau inginkan. inshaAllah ! (: kalau ingat dulu mcmna kita berkawan, Ya Allah boleh ketawa sampai keluar airmata aku. Tula kehidupan berputar dengan pantasnyaaa tanpa kita sedar. Tuptupp ada member skolah yg dh berumah tangga seawal umur 22 tahun. Standardlah tu kan. Hihi. ^____^ dan bila jumpa aku. Soalan diorang tanya. “sara, bila lagi?” ooopssss ! kalau boleh nak bagi soalan tu hilangg dari ingatan korang bole tak? Haha. Belum tiba masanya lagi. inshaAllah akan ada juga tu. (: Tapi soryy guys, yang aku xsempat pergi wedding korang. Almaklum , budak masih stdy. Busy sama buku je manjanggg. :P


Rindu nak jumpa korang lagi. Missyouu Dayang Fazlyn & Ramlah.



semoga Allah sentiasa merahmatiMu (:


...............................................................................................................................



Okay masih cerita yg sama dlm 31 of August 2012 harituh aku dan bff plan nk ge jalan-jalan celebrate merdekalah kononn. And kebetulan member sorang ne ajak ge Beaufort, kampong dia. Ntah jalan mana, aku dah lupaa. Tapi mmg best ah ! dapat juga nampak and rasa mcmna tempat tinggal orang lain kan. Tapi sebenarnya sama saja. Haha. :P kitaorang jenjalan by bus. Seawal jam 10 gituwww. Tapi ambil masa dalam dua jam lebih kot sampai beaufort. Alhamdulillah, sampai jugaaaa. Kalau dah namanya jenjalan mesti ada gambarkan. And semunyaaa gila bergambar termasuk aku. Hahaha ! :P


Dalam bus otw nk ge Beaufort, ada dua lagi mmber naik motor.
Almaklum pasangan awie & erra *jeling echa* :P


Dalam perjalanan mmg tak bosan balik-balik ketawa ja. Haha. Biasalah jalan-jalan melihat permandangan dan topik utama adalah ‘kaler dan rumah’ jumpa ja rumah cantik, semua bising dan mmg happylahh. Pakcik bus tu tahan telinga ja dengar kami yg sangat riuh dlm busnya ituuu. Soryy ah pakcik. Haha. :P sampai ja, anty (mama c Dila) ambil kami then terus jalan menuju ke rumah. Sampai dirumah apa lagi ? makanlahhhh. Lepas makan apa lagi ? ambik gambarlahhh. Bhahaa. :P


Favourite dlm rumah c Dila. :P


^___^v


#beautiful #happiness #smile *semua ada kan?*


And aku paling suka this picture. (:
But kekurangan dua orang kwn lagi *Pris and Kila*


So, itulah kenangan aku with other friends. Aku sayang semuaa kawan kawan aku. Semua yang mengenali aku jauh mahupun dekat. Perhubungan dengan sahabat memang tak terbanding dengan nilai wang yang ada walau kita punya segunung emas.


iLove YOU. uLove ME?




thankss reading yah ! :*























0 hearts:

Post a Comment