09 September, 2012

❤ Raya Saya (:







Assalamualaikum (:

Rindu tak? Ecehhh ! pleaseee jangan cakap korang rindu dekat aku please jangan. :P
*minta penampooo* >.<






Setelah sekian lama tak buka blogg. Amboiii dah tak ingatttkah hapee. Jeling pun jarang sekali. Apa punya Tuan Ladanggg ne. Hujung tahun tak dapat hasil, dapat apa? Tak dapat papelahhh. -.-‘ okayyy semua jangan stresss ! bhahaa. Soryy guy’s sebab lama tak hapdet blog. Dh msuk bulan september punn trafic turun mendadak. Hmm. Readers pun melarikan diri dengan jayanyaa. Tinggalah saya seorang diri. *padan muka* ecehhh ! ayat bajet mcm hotttsetafffff bagai *lempang nak*



How’s raya korang. Soalan mmg lmbt nak tnya. Dah lalu berapa syawal. Semua dah busy dengan kerja di office yg lain pulak busy dengan bukunyaaa. Termasuklah aku sendiri. Cuti raya harituh hanya seminggu dan seminggu bagi aku mmg taklah ! mana cukupp. Anak yg kerinduan fmilyyy ne. >.< tapi kerana sebegitu rupa, aku bukan anak pengarah poli yg semena-mena nak tambah cuti bagai. Minta hempapkah apa. So, kebusyan amat melanda diriku ini. Ayat terabur gilaa. -.-‘ harituh mmg dh nak hapdet tapi busy pulak nak packing brg, pergi rumah saudara berjejak kasih hinggalah daku kembali ke politeknik dan hingga sekarang baru dapat update bloggg. Jangan korang kata, korang muakkk baca blog aku dahlahh. Cakaplah korang rindukh apakh. Hahaa. *sila tampar saya?* :P




So, cerita raya saya biasa-biasa je. Macam korang juga. So, let’s see the pictures. Meh meh meh ! :P




Di pagi syawal yg indah. (: Syukur padaMu Ya Allah.


 rombongan di pagi raya menunaikan solat raya bersama. Happy family ^^ 



bersalam, bermaafan. jgn tanya aku nangeskh tak. akulah budak yg dulu nanges. >.<



 my beloved sisters, ada lg sorang tp dia amek gmbr. haha ! :P
*anak perempuan En. Abdul, yg tgh dh married okayy*



 at nenek house. Big family ? tak ! da ramai lagi, ne baru dua family tau. Hehee (:



 Ibunda si baba (nenek) with beloved wife. My mom. :*


 with cuzzy. semua cantikkannn. tengok nenek ahh ! comelll :*



 adik beradik yang dah married. alhamdulillah. nanti tambah sorang lagi. ^^



 pahlawan c atok and c nenek. jadi anak yg soleh yahhh ! ^^



 and here, my whole family. ramai yg tanya. sara kacukan apa. tengok baba saya, korang tahulah tu :P


ILOVEMYFAMILY




Lepas tu beraya with gegirls raya ke-empat tu. It’s very hapening and semuaanyaa happy. Kan girl’s ? because my friend dari Kota Belud datang ke Tawau ikut kitaorang. Yelaaa dah last sem kn. Nasib dia jadi ikut. Lagipun aku dan bff ada buat something utk dia. Hahaaa, nak tahu apa ? Teruskan baca blog aku ne okaay. Entri kali ne byk gambar dan sgt panjang kot. Haha. Pembalasan kerana dah lama tak hapdet blog. Kononkan ! :P




Beraya with friends mmg best sgt-sgt kn. Here's the pictures ! ^^



my beautiful girl's :)


 at Mira's House (:


menunggu ketibaan pemandu yg bertulih. haakhakks :P *otw mau pegi rumah Echa*



another pose :P *aku xda sbb aku yg ambik gmbr* :(



with Emilia sayangggg :*


And here's the surprise for my friend. Wendie. Happy Belated Birthday. Senaanyaa, bfday dia 7/8/12 haritu, tu pasal ajak dia balik kg kitaorang. Then baru celebrate sesma, and dia punya kenangan sama kami di Tawau. :) 





May God Bless you dear :*




enjoy the reading yah ! byebyeee ! :*









0 hearts:

Post a Comment