24 September, 2012

❤ Selamat Hari Jadi






Assalamualaikum ^^



Di malam yg dingin sejuk berikutan dengan angin dari tingkap. Ohh ! sangat sejuk ! Ternyata tuhan berikan rahmat yang cukup indah. Sapa rasa sejuk malam ini. angkat tangan ? :p hehee. Okay, update blog ne senanyaa mau wish seseorang. Cecehh ! But mau wat lain sikit. Ne dia sorang je dapat mcm ne. Bukan maksud mau pilih kasih but mmg niat mau wat ne untuk dia. Hahahaha. ^^ tepat jam 12 ! Jyeahhhh !



HAPPY BIRTHDAY TO NOOR HAFIZA HANIS 



Dear, anis ! Happy 21 years old dear ! Happy tak bila umur dah jadi lain dekat belakang tu. Rasa best tak bila umur dah bertambah setahun. :p I love youuuu. Remember that ! Aku sayang kau sebab Allah. kau sahabat terindah aku pernah jumpa. Suka duka kau kongsi dengan aku. Kau tak pernah jemu mau dengar cerita merepek aku. dan aku harap aku antara 'kawan yang kau sayangi itu'


Dear, anis ! Be a strong girl ! aku tamau org panggil kau 'anak mamy'. walaupun sememangnya yah. aku mau kau kuat. kuat dengan apa ja. aku xmau kau fikir pasal cinta cintun tu. *kalau aku yh* :p sebab aku tanak kau kecewa, sakit hati, sedih lagi. aku xkuat tengok kawan aku mcmtu. inshaAllah jodoh itu ada. Kan ? 


Dear, anis ! thanks selama ne kau banyak bagi kami nasihat. Bimbing kami dengan baik, walaupun kau muda dari aku. *setahun je ponn* tapi kaulah penyejuk hati kami. Semoga Allah merahmatimu selalu. Semoga Allah menjagamu selalu. Semoga Allah beri kau perlindungan selalu. Semoga Allah mendengar doa-doa dan memakbulkannya. Amin ! ^^ 



Dear, anis ! Tak sedar sudah tiga tahun kita bersama.

Lepas ne, aku tak tahu dapat jumpa kau lagi atau tak.
Dapat senyum dengan kau lagi atau tak. 
Dapat peluk kau lagi atau tak. 
Dapat buli kau lagi atau tak. 
aku pun tak tahu semuanyaaa. Hmm :'(


Sayang kau anissss ! rasanya sampai sini ja aku mau merepek. ternyata pipiku membasahi tanpa disedari. *lap airmata* aku sayang kau. dan kau perlu ingat itu. !!!!! :p



*sory curi gambar kau !*



with love, Sara ! :*















0 hearts:

Post a Comment