21 July, 2011

❤ 16 JULAI 2011


Hai, assalamualaikum. .saya Siti Sarah ank perempuan Encik Abdul. Dah dah umur aku naik lg 1 angka, jeng jeng jeng. 21st sudahh. .alhmdulillah!!. Aku bersyukur padaNya, aku masih sihat. .cergas seperti ini. Ya Allah, terima kasih Engkau masih memberi aku peluang untuk hidup di muka bumiMu ini. Rasa kerdilnya diri ini, bila diingat duludulu. .aku adlh ank gadis yg sgt kecil & xkuat hadapi dunia yg kian mencabar ini. Tetapi tahun bganti tahun, aku dpt belajar mcmmcm di dunia ini, aku dpt kenal mcmmcm org di dunia ini. Tp aku rasakn xcukup ilmu didada, kerna byk benda lg aku belum selesaikn. Hehehehe, ok korang tau x date dekat ats tue, xtau kan.

Date dkt ats tue, adlh date kwn2 ku clbrate bfday ku. .hehee, dah lalu sebulan pun. Tp drg masih gak ingat aku, syg korang. .hahaaa, nehla budak yg smbut bfday tue. .aalahaiii, muka dah burok sgt dah.-.-

happy bfday buat budak neh. ^^



thanks wt mieyra, amiey & fieza. lefchuuuuu. :*



p/s: Thanks a lot sapa yg wish bfday aku ari tuh 13 mei. May Allah bless you all, kbai.