21 July, 2011

❤ I'm Taken



Andai Azrin tahu. .betapa aku m’yayanginya lebih dari segalanya. Aku berikan kasih & sygku padamu.

Apa itu tidak ckup utk m'buktikan aku m’yayangimu. Aku sedar betapa kau jugak takut kehilanganku, kerana aku jgk merasakn hal yg sama. Ecehhhh!! Ayt aku dahh mcm drama dekat tv pulak dahhh. Nehlahh effect bila tlalu byk tgk drama. Kmalu. >.< 

Korang xtahu, kwnkwn aku xtau, even parents aku sndiri xtau betapa aku sgt m’yygi insan ini. Insan yg dtg padaku dgn m'bawa cinta yg sgt kuat. Aku mmg rapat gila dgn kwnkwn aku lelaki, tp dgn dia lain. Aku dpt rasakn kbhagian yg dia ciptakan utk aku. Aku sudah merasa mcm mana bila kita diabaikn oleh org yg kita syg. Saket rasanya doohh!!, so, klu korang dah boleh terima baik buruk pasangan korang jgnlah korang nk gaduhgaduh lg. xbaik, korang akn rasa sendiri saketnya. Tau x? Tau x?. Bila dia dah mula sygkn korang, pepandailah jaga hati dia, jaga perasaan dia. Bukan mksud dia utk m’gongkong anda, tetapi dia sgt tkut kehilangan anda. ‘‘Lebih baik kita m’cari cinta yg btulbtul m’yayangi kita drpd cinta itu kita cari utk m’yayangi kita’’. Aku tahu korang pening dgn ayt aku, bla ahhh!! Aku xkesah!!, ecehhh!! Aku lak yg emo. Kperasan.bhahaha. Aku xnak cite pasal hal aku dgn bf aku, itu privacylah kan. Buat apa kita nk kecohkecoh bg org tahu pasal hbgn kita. Xbaik, kira namanya kita ‘’riak’’. Ehh!! Boleh pakai ka tue, ahhh, peduli hape??. Kita xtau hati org mcm mana, baik sgt baik. Dan jht, lg jht!!. Aku dah masak dgn prangai org, org boleh buat apa saja utk tgk kita hidup sengsara, sedeh!!. Ada lg hamba Allah yg mcm tuh eaa. Mudahmudahan Allah, sntiasa m’rahmatiMu wahai hamba Allah yg mulia, kau yg terbaik pernah dia jadikan dalam dunia yg hebat ini, tp kau tidak sedar. Kau angkuh, kau rakus maka kau ingin segalagalanya berada dlm gengamanmu, tanpa kau memikirkan perasaan, hidup dan hati org lain. Kau kau kau jahat!!. Ingatlah, kau tidak akan kemana bila mana kau berbuat yg tidak baik ke atas diri org lain utk kepentingan kau sendiri. Semoga Allah saja yg membalas segalaNya. Peringatan bersama, sedarlah. Lebih baik kita doakn kebahagiaan org lain drpd kita membuat kejahatan thdp hbgn org lain.





Azrin, dengarlah.

Hari makin hari aku rasa makin kuat utk m’yayanginya, pada hakikatnya aku takut kehilangmu. Kau insan yg baik. Andai kau tahu, betapa jahatnya aku padamu. Tp aku sudah berjanji pada diriku, aku tidak akan m’hampaknmu lagi. Aku ingin kau sntiasa berada disampingku, kerana ketika org lain lihat aku b’sendirian disitulah segala kejahatan dtg m’hantui aku, mereka jahat!!. Mereka memaksa aku!!. Dimana kau ketika itu, ketika aku ingin kau berada dekat dgnku, aku memanggil2 namamu, kemanakah kau??. Aku sendiri, aku takut, aku merasakan dunia kian jahat dan tidak adil utkku. Kenapa aku yg jd mangsa mereka2 yg dibuai nikmat dunia, kenapa???. Aku perlukan kau utk m’lindungi aku, utk sntisa m’jaga diriku. Aku xkuat m’hadapinya sndiri, mereka gila. Sanggup buat apa saja utk diri mereka sndiri, aku mohon jgn kau tgglkn aku lg, biarlah aku mati drpd aku harus berhadapan dgn mereka yg kejam. Hanya Allah yg tahu betapa sakitnya aku lalui benda2 ini semua, hanya Allah tempat aku m’gadu, hanya dia yg mampu berikn aku kekuatan m’gatasi segalanya. Ya Allah, ampunkn dosadosaku, jauhkanlah aku drpd mereka yg jahat & zalim padaku Ya Allah. Sntiasalah kau m’lindungi aku Ya Allah, aku pinta padaMu, aku takut padaMu Ya Allah, jgn kau biar aku sndri lg Ya Allah. Aku menangis memohon kemaafan kepadamu Ya Allah, Terima kasih Ya Allah. 

Tidak semua perkara yg indah kita dapat di dunia ini jika kita sendiri tidak berusaha. Tidak semua perkara manis kita rasai jika kita tidak harungi keperitannya. Kisah aku kisah yg korang xkan dpt bygkn dgn katakata. Biarlah aku dan Dia di Atas yg tahu segalagalanya. Hnya Dia yg berkuasa ke atasku. Baik & burukku, Dia saja yg tahu. Korang hanya perlu tahu aku sudah dimiliki, jika ada sesiapa yg pernah aku sakiti hatinya, aku memohon ampun dan maaf ats segala tingkah buruk aku yg pernah aku buat. ‘’kalau adalah, kalau xda. Jgnlah pulak korang reka cerita’’. Aku xkisah ahh, kalau korang benci, dendam dgn akukah. Setahu aku, aku xpernahlah buat jht dgn org, hanya org yg buat jht dgn aku. Ksedeh!!. apaapa pun, hidup mesti diteruskan. Gembira itu best!, sedeh itu amat menyakitkan!. Jaga hati, jaga mata, jaga iman. InsyaAllah sume itu akan jaga anda dari segala kejahatan diluar sana. Aku xtau kenapa aku taip entri mcm neh, aku xt’fikir pun nk xstory perkara neh. Tp bila aku menaip saja, perasaan aku dtg b’mcmmcm dan aku luahknlah. Maaf dipinta jika ada yg terasa, aku xsalahkan korang, atau apa ahh dgn korang. Korang sume enn baikbaik, cehhh!! Aku puji neh. Xlahh, aku mcm korang jgk, hamba Allah yg xlengkap hidupnya, xsalah kita kongsi story dgn ppls diluar sana. Bkn FB ja tmpt kita nk luahkn perasaan, aku rasa belog nehlah tmpt yg paling sesuai, just korang protect ja supaya fakers or haters korang xcopy cat benda & hak milik korang. Peringatan tue!!. Kau goyang?? bhahaha. Lu Langsi Lu Mati. Ktipu.


haa!! muka aku limited edition, ketat doo!!, kau hado?


p/s : Gua nk bgth dgn lu orang, Syamsul Yusof tebaik!!, aku dah berkalikali, smpai xterkali aku tgk filem KL GANGSTER tue. Gila hebakkkkk!!, best brooo!!, saya suka. Bhahaha, aku nk tgk lg neh, k caowww dulu. Gua nk jd samseng pas neh. Korang xyah goyang ahh, just goyang kepala jeww, sebab aku xbuat pun. Kgelak. Bahahahhaha. Kbabai, Assalamualaikum.