22 July, 2011

❤ 13 Things.





aku akui aku alami perkara neh, tp xsemua. cm best ja kannn! kannn!. tp neh dah gila jatuh cinta neh, mgkn kau tgh falling in love dgn puteraja mana ntah. kannn! kannn!. ehh' brpa byk kan lahh.** tapi yg aku masih alami dgn Azrin yg dekat no.10 tue haaa. xtaulahh napa, malu ja bila jmpa dia, jantung berdegup2. aishhh!!, kau jeles. jeleslah kak. .xheran pun. bahahaha. utk p'getahuan korang enn. aku copy gambar neh dekat google, sukati akulahhh, kau kenapa? nk kaki?. ok bye, dan bye. dan byebye!!!. chawwww!!. Assalamualaikum.


p/s: cm bosan ja entri neh ehh, sara sara. xpayahlah update kalau setakat entri gila menda cm neh. ehhhh' sukati mak bapa aku ahh. kau pehal? belog kau? ada aku jeles kau punya belog yg cun tue? ada? ada? ada x?. stop!!, aku memain ja, elehh nk emo bagai ahh kakak neh, chilllah. .next entri aku  lg gila, silalah hide url belog aku supaya korang xterbaca entri aku. bhahah. kbyebye.