01 July, 2011

Hey July!!



hye, pejam celik pejam celik, dah masuk angka 7 dah. whoaaaaaa, teruja neh. .eceehhhh!. aku cm mls nk update belog. tp hantam jelahhh. cm bosannn ja. hehehe, no entrylahh main bedal jaaaa. wokeyyyy, i wish bulan 7 neh. mulalah hidup aku sebagai seorg pelatih d slh sebuah organisasi besar d Tawau iaitu MPT, Tawau. heheee, isnin neh ahh nk stat lapor diri. nevessss ouhhhh rasanyaaa. .xpala, cuba beranikan diri. 



okey, JULY!!. .hehe, cm genap dah aku 7 bulan kenal dgn si dia. whoaaaa, teruja lagi budak jakun neh. .boooooooooooo ckit dkt aku. *ckit ja, asal nk lebih pulak. sepak kanggg!!* heheee, byk dah memori yg kmi ciptakn b'sama. aku arap, kekal smpi bila2. i loveeee youuu so muccchhhh hubbbby!! busukkkk ahhh youuuu.
tp totapppp syg dgn u neh. hahahaha, bak kata orgg kalau dah b'cinta makkkk aiyhhhh!! sumenya manis laaa. .kentut pun mcm hidu Perfume Paris jaaa. . *opsss, sory agk xsenonoh bhasa sya di ctue yah*. .lantakkk!
mmg ahhh, tp org yg budu ja anggp sume bnda jd manis. dah sahsah kentut. baunya busuk, pehal??. .
hahahahaha. hubby kau gilak, kau lucu, kau hot, kau busuk, kau m'gadagada, kau senyum buat aku jth hati, kau kau kau lahhh sumenya. ahhh, paling manang kau B.seriously, aku dah mkin syg dekat dia and aku xnk dah lepaskn dia lg. aku adalh org b**** klu aku lepaskn dia. hehehhee, dah dia syg aku. xrmi zaman sekarang kau jmpa lelaki yg syg kau betul. mmglahhh kita xpecaya dia coz blum lg jd husband. sekurang2nya, tym kapel dia dah tnjukkn rasa hormat & ttgjwb dia dgn kau. kannnn!. ecehhhh, aku xlahh baik sgt, tp neh mcm pgalamanlahhh kan. xsalah kita sharinggg kn. *sharing is caringg*. auwwww, jan awk caringg sya lebih suda*. .mslhnya, ada  ka??!!. whatever, aku dah ada yg caring dgn aku, kau xpyh susah yeaa. . 









gambar hiasan*








syg -Azrin- . kau jgn tgglkn aku tau. aws kau! *ecehh, tue uguttt manja* . doakn hbgn kitaorg b'pjngan k. Mekasih, yg sudi baca yah. maaf klu entry xseronok. kbai, assalamualaikum. chaoooo. :))