23 August, 2011

❤ 1st Time Wish Hari Raya. Yeahh!


Assalamualaikum, pembuka bicara. Semoga tutur kataku baik-baik saja kali ini. Amin! Hye, awak! Awak yang baju kuning? Yea awak lahh. Selamat Hari Raya ehh awak. Cehhh! #Punya baik ayat aku. Hee, dari seluruh pelosok muka buku aku. Semuanya dah post selamat hari raya dengan gambar mereka sendiri. Memang cantik ahh, fuhh! sumpah jeles! aku pun dengan jakun dan sakainya, terhegeh-hegeh jugak nk buat, tapi aku pakai hanfon ja, kamera pun 2.0 saja. Uhh! sedeh! Nikon takda lagi. Bajet bila ntah baru aku dapat Nikon tue. Watlekkk sara, yang penting hati kita. Ikhlas nk ucapkan kata-kata tue. Gambar sekadar hiasan nk tambahkn lg semangat hari raya tue. Betapa happynya aku nk sambut raya tahun ne. Kenapa?? Kenapa?? Kenapa?? Hehe. Sebabnya, adik beradik aku semua dah berkumpul. Kalau tahun-tahun lalu, sorang-sorang takda dekat rumah time raya. Sumpah! Tak meriah. Erghhh! Kakak aku satu-satunya akan balik raya ketiga kot, insya-Allah panjang umur selamat sampai dekat sini. Hee, rindu ahh dengan kakak aku yang superb damn cute! Ok lebih pulak. Happy lagi yang tak terhingga, seorang hamba Allah yang ditemukan untuk aku. Tahun ne, tahun pertama kita orang raya bersama. Ahh! Sumpah aku tak dapat bayangkan. Dia jemput aku datang rumah dia. Gila! Aku dah nk letak muka dekat mana. Mana nk berdepan dengan family dia lagi. Ok tenang sara! insya-Allah, panjang umur aku datang rumah kau eaa sayang. :* saya sayang Azrin saya. Dia sorang ja tau! Kmalu.



 
Gambar yg tak seberapa kualitinya. #dah aku benci kau.


Aku mmg dah pasang niat nk buat wish hari raya macam ne. Hehe, nk buat video. .suara aku garau gila. Takut telinga kau ter-cabut mendengarnya. Ktipu. -.- Hehe, semangat dihati nk wish raya bagai. Tapi hati tetap sedih. Erghhh! Jeles dgn kau, yelah semua dah ada. Baju jalan, baju raya, seluar, shawl, kasut, sandle, dan yg sama waktu dengannya. AKU?????? Mak, aku punya mana? Dah dah, aku tetiba suka dengan warna kuning. Dan tetiba nk cari flat shoe warna kuning. Aku malas nk beli heel lagi, sumpah!! kaki tinggal tunggu time ja nk ter-cabut. Heihhh! Dah round semua kedai kasut, tak jumpa pun. Alamat aku pakai selipar JAPAN lah pegi beraya. Cool tak? Cool tak? Tak dibuat lagi oleh siapa-siapa kan. Hehehe. .#pergi sembahyang raya aku pakai kot!.  Aku dah dapat baju jalan ada berapa helai ntah. Hehe, sabtu ne nk beli seluar pula. Lega sikit jiwa ne. Heih!! Kesian mak ayah aku, ter-paksa melayan karenah anaknya yg super-power! ehh, bukan super-kepala batu! Haaa. Ok dah. Nanti aku sambung entri baru lagi kalau ada. Hehe, nanti upload gambar banyak-banyak. Sumpah bosan kalau tak da gambarkan. Oklah, jaga diri awak dekat situ. Puasa lagi tinggal berapa, mesti semangat nk abiskan yea. Jgn suka nk mengganti, heih! Nanti nda ter-ganti pulak. aku sayang dengan korang. Tak aku lagi sayang dengan Azrin. Muahh! :* #ehh, lebih-lebih pulak. Oklah. Okbai. Bai semua. Terima kasih sudi tengok, singgah, baca belog saya. Saya tau belog saya bosan, tak fames mcm belog mereka. Hihi, yang penting saya happy. Kan awak awak. Ok dah dah. Bai. :)