30 August, 2011

❤ 1st Syawal


Ehem. Ehem. Tetiba aku terasa cam sgtlah happy dan ter-comel ne. Haha. Btw, Assalamualaikum kepada semua muslimin dan muslimat di seluruh malaysia. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin. :D:D Whoaaaa, dah rayakah? Mak dah raya? Tak sangka cepat betul masa berlalu. Puasa dah pergi meninggalkan kita semua. Sedeh auwww, kemarin lepas berbuka macam nk nanges pun ada. Yela, dah setahun sekali kita berpuasa dan beraya. Okstop!! Aku malas nak naip panjang-panjang. Aku pun bosan doo nak membaca. Kitewww sekarang dlm mood-mood raya kan. so, orang cakap. Gambar menceritakan segalanya. Lihat saja gambar kitewww di hari raya pertama ini. Peace yawwwwwww! :) :)







Kitewww pegi sembahyang raya. Lupa bawa kamera kiteww sbb ayah dah teriak suruh cepat nanti lambat nk solat.
#kamera hf saja.






1st time guna eyeliner sendiri. Ahhh! macam burung hantu tak??








Peace. Peace. #menunggu tetamu tiba ke rumah. :DD 
#comei tak selipar kita??








Alahai, bosannya mana budak-budak ne. Takda yg dtg lagi. -.-









Haha. Kiteww ada kwn beraya. Hi, nama dia Elmo. Dia warna biru. :) :)









 Asal Elmo ne excited semacam ja. :P :P









 Sapa nak datang rumah. Kitewww banyak duit raya. Hahaha. :B :B










Hehe. Peneman setia kemana saja. I Love You by. :'/









Ok! Sebenarnya baju ne tak terfikir pun nk pakai. Tapi subuh-subuh lagi mak dah bgth pakai baju putih. Aku pun cari baju ne dekat wardrobe aku. Nasib ada. Azrin dah cakap aku main tipu coz tak pakai baju meroon kitaorang. Aku pergi rumah baru pakai eaa sayang. :*
#abg aku ckp, aku macam nak pegi nikah. -.-








 Keluarga Abdul Bin Sabaddin. :) :)
#ada lagi 5 beradik yg lain. Tp ne ja yg ada. Next day picture ramai-ramai.







 
Last sekali, Selamat Hari Raya. Maaf zahir dan batin.
#Ikhlas dari Sara & Azrin.







p/s: kualiti gambar yg baik sebab guna kamera digital. Nikon takda lagi. tp oklah kan. Maaf klu entri ada ter-gedik. Gambar aku ada ter-melampau pose. Hehe. Kbai. :)