03 September, 2011

❤ 3rd Syawal



Assalamualaikum atok, nenek, makcik, pakcik, abang, kakak dan adik-adik semua. Happy raya, best tak? Waaaa, raya-raya juga. Tapi jangan lupa kawan-kawan kita diluar sana yang serba kekurangan. Kita disini, happy-happy beraya, tapi mereka disana menangis, ketakutan dan sangat tiada ibu bapa. bersyukurlah dengan segala pa yang kita punya. Apa yang kita dapat. apa yang kita miliki. Jangan salahkan mak ayah kalau korang tak dibelikan baju baru, seluar baru mahupun kasut baru. Korang pernah tanya tak, mak ayah korang ada beli tak untuk keperluan mereka sendiri. Tak ada kan? Sebabnya mereka lebih pentingkan kabahagiaan anak-anak. Cukup melihat anaknya gembira, cantik dipagi raya sedangkan mak ayah pakai baju yang lusuh ja. Fikir ahh korang. Jangan nak sibuk marah-marah dipagi raya, hari-hari raya yg lain. Fikirlah sikit pengorbanan parents korang.  Huh! :'( aku nak nanges ahh. Entri touching gila. Sara dah stop okey! #lap-lap airmata. Cehh, tipu!. Haha, aku nak kongsi dengan korang semua. Raya ke-3 aku dan kawan-kawan aku beraya bersama. Best sangat! Dah dah kawan-kawan aku superb ahh! Best korang. Terima kasih juga sudi datang ke rumah yang tak seberapa. :) Oklah, aku malas nak cite pepanjang. Just korang tgk gambar ja ok? :D:D:D








Superb Friends! :D









Semua lawa, aku ja sakai. -.- tsk tsk.








Ana, Amiey dan Mira. :)









 Amiey, Iras dan Siah. :D 
#guna jari pun boleh. Diorang ahh ne yg buat aku tak kering gusi ketawa ja. thanks kamu kamu. awesome!









BFF. Setia kemana, walau apa yang jadi tetap berempat. kan. lovechuuu my pretty girl. :)









 Hoho. Romate kitewwww. . :)









Amiey sayang. Cantik rambut babe. :P









Mak ngah merah, dan aku baju ne nk meroon mcm nk merah juga. Ahh, bedal. 
#baju kitewww sama dengan ehem ehem.





Oklah, continue pula beraya dengan si dia. cekidaut!












around 5.oo p.m at Taman Semarak.









 Whoaaa. .blushing pp aku. Haha. Malu letttuwww. :O Hoho.










 Aisehhhh! Trep-trep tgk tv, padahal teman lelaki dok pandang kitewww dekat dpn nun. :)












 Adik ipar kitewwww. Syakila. Comey ahh kau dik, geram tgk. :*











 My only one. #Gambar nampak tinggi. Depan mata pun tinggi jugak. Heih. Syg awak. Muaacc! :*













Haha. Sah sah aku mmg pendek. Jeles. 
#He smile, i smile too. Alahai, sweetnya. :* Kperasan.






Saat-saat yang mengembirakan ialah saat aku bersama denganmu. Cecehh! Aku sayang kau. semoga kebahagiaan ini kekal selama-lamanya. Amin. Oklah, aku dah ngantuk. Salam sayang buat semua. Terima kasih pada yg sudi baca belog aku ne yg xseberapanya. Belog aku tak lawa mcm belog dia tue. Tak banyak pun yg view or apakah. It's oklah, aku tak pentingkan semua tue, yg penting aku just nk share cerita hidup aku dekat korang. Oklah, kitewww nak ge tuttt dah. Kalau ada keluangan masa, aku update belog lagi. Aku mmg bolehlah sgt-sgt nk update belog tapi line ne ter-sangatlah 'pantas' kan. Awak, awak semua jaga diri. Jangan makan banyak sgt tau dihari raya ne. Aku plan nk seimbangkan lagi pemakanan aku dgn rutin harian aku. Tengoklah body aku yg slim-melim. Takut jugalah teman lelaki kitewww tgk. Alahai, sayang janji awak tengok kitewww sihat. Dah ok tue. Kan.! Btw, i love you so much!. Cecehh! #jiwangnya, puikkkk! . Kbai. Selamat berhari raya ke-4, ke-5, ke-6 dan seterusnya. :D:D:D:D