11 September, 2011

❤ Kerja Kalau Dah Bosan.




Hape ne?? Kuih kah? -.- blurrr




Ehemmm. Aku terasa ohsemmm dan terlebih comel rasanya. Haha. Konon. Padahal muka dah merah nak menyala. Malu! Menyampah! Kan. Kan. Apa ne? Siapa budak gedik kat atas tue? Haihhhh! Macam nak sekehh ja kepala dia. Erghhh! -.- Okstop! Apa ne. Ini adalah cara atau emm, apa yah. Haaa, caralah. Susah nak cakap just tengok jalah. Haha. Aku time-time bosan tadi. Terfikir juga, servay belog kawan aku dan terasa whuuuuuu. 

'Belog dia ada 'Fans Page Like' lah. Ohsemmmm tak?? Kan. :)

Jadi terasa hati nak jugaklah. Memang akan terasa macam nk 'kejar glamer' jewww buat benda ne semua. Hei. Hei. Sukati mak bapak tiri kau ja nak cakap gitu.Tiap orang memang ada mahunya. Stiap orang mesti akan rasa nak benda tue, nak benda ne. So, masalahnya disini. Menyusahkan korangkah?? Kalau tak, stoplah nk judging orang. Ok! Dah kau perempuan. Tak senonoh wei mengumpat bagai. Muka lawa, tapi ha'ah. Tak payah cakap kau pun tahu. #oupsss, maaf sangat-sangat kalau kata-kata saya yg melebih, biasa emo. Bedal. Erghhh! -.- 











And yeah, setelah hampir setengah jam cemtu. Dapatlah macam ne. Tapi dalam beberapa minit tadi tak menjadi ntah hape dia cakap tadi. Erghhh! Tension jugaklah. Tapi biasa 'LINE' sangatlah 'LEMBAP' so, senang sikit nak buat. Dan dan. .akhirnya dapat juga setelah menelaah setting semua. Apa yang dia mau, semua dah dipenuhi. Ambek kau. :D:D:D







Tadaaaa! Jadilah macam ne. Dan dan aku dah save dekat belog aku yang sakai itu. Euwww. -.-


Hehe. Kalau yang kawan dengan aku tu. Mesti like yah. Aku merajuk dekat kamu nanti. Ecehhh! tak. tak. Aku bukan macam ne. Tak malukah. Menyampah! -.- Heih. Just suka-suka ja, kalau korang rasa hati nk like, like jeww. Tapi tak paksa pun. Kan. So, aku happy dan happy. Haha. Ok, nak ge makan malam dulu. Sampai jumpa. Dan lepas ne, aku boleh publish entri aku dekat page aku ja senang. Kalau nak like, just click sini. http://www.facebook.com/pages/Sara-Mayy/193336147403315 
Haaa'elehhhh. sengal ahh aku ne. Nak minta like segala. adui. Malu. Malu. Abaikan. Oklah. Have fun! Sampai jumpa. Byebye. :) Salam sayang Sara.