21 September, 2011

❤ Wordless Wenesday #1






Sara: I Love You. Do You Love Me??
Azrin: Yes, I Love You Too. 








 eheeemmmmmmm. :)







Cinta tak perlukan makan tempat memahal. Cinta tak perlukan jalan naik kereta. Cinta juga tak perlukan yang sempurna. Bagi aku cukup dia membuat aku bahagia tiap masa. Alhamdulillah, Terima kasih Ya Allah atas cintaku pada-Mu yang kau sampaikan padanya. Kebelakangan ne banyak ja dugaan dan cabaran  yang datang tapi aku tetap kuat hadapinya sebab dia ada dengan aku.

Makin kau buat porak peranda aku dengan dia makin dia sayang  dekat aku tau. 

Haha. #jeleslah. Semoga hubungan ini kekal selamanya. Maaf entri bosan. Tapi ini penting buat aku dan dia.Thanks for colour my life with your love dear. I do. I love you so much. #nak muntah, silakan. 

p/s: Terima kasih sudi baca entri aku. Peace. Kbai. :D:D:D