11 September, 2011

❤ Hujung Minggu Aku.







Saja nak letak gambar sendiri. Menyampahkann! -,-
#baru balik dari jenjalan. Ohh, sanghat penat tapi tetap buat muka ter-comels. auww. auww. Rindunya MySayang. Haha. Tetiba :)





Ehem. Assalamualaikum sweety and the handsome guy. Semoga sihat hendaknya. :D:D:D and peace. peace. Hehe. Tetiba, aku rajin nak update belog ne. Hehemmm. Hujung minggu aku, biasalah duduk dekat rumah ja. Tapi tadi pagi dah jalan tadi dengan family macam biasa, daily aku akan pergi 'Pasar Tamu'. Hehe, aku ne suka sangat jalan. Pegi mana pun, aku takkan bosan yang penting aku nak jalan. Around 10a.m sampai 2p.m baru balik. Whoaaaa. Ok lettttuwwww. Balik-balik yah, macam biasa akan tolong mama aku masak, makan dan harus! Lappy didepan mata. Hoho. Macam dah jadi kapel kedua aku pulak dah kau lappy. Hehe, MySayang jangan jeles ok. Kitewwww dah kol MySayang, dia pun tgh jalan dengan member dia. what the??? Takpa ahhh, biarlah dia ge jenjalan ngn member dia. Aku tgh happy ne, sebab aku dah tengok 3 kali filem ini. Untung sangat-sangatlah ambil pakej INDO-PEK ne. Berbaloi doh. Banyak filem dan drama yg hebat. Sebenarnya filem ne, main hari jumaat lagi jam 9p.m kalau tak silap aku. Tapi kerana aku kepenatan dan sakit badan. Aku tertidur. Lagi pula, aku lupa dan tak ingat. Paginya, aku tengok tv aku tekan INFO. Ohhheeemmmmjaaayyy!! Kenapa aku boleh ketinggalannnn!!!!!. Tapi tak pa, aku masih boleh tersenyum sebab astro kan ada ULANGAN! Yahh, ULANGAN!!!!! Gila, aku senyum sampai ke telinga. Dan aku carilah dalam jam berapa dia akan main balik. Ohhh! Dia main dalam jam 2 tadi kot. Dan aku tengok lagi, semalam dah tengok dah. Haha. Tamaknya aku. -.- #jangan tiru gaya ini.








Filem 'Heart To Heart' 


SINOPSIS:
Dalam Sinopsis Film HEART 2 HEART mengisahkan tentang dua remaja jatuh cinta dan segala problematikanya. Sebuah pertemuan antara Pandu (diperankan oleh Aliff Alli) dan Indah (diperankan oleh Irish Bella) di sebuah danau membawa keduanya menjalani sebuah hubungan. Namun sayang kisah cinta dua insan ini harus mendapat hambatan setelah Ibu dari Indah (diperankan Wulan Guritno) ternyata memiliki calon pasangan untuk anak bungsunya itu. Konflik film semakin tinggi saat sebuah kecelakaan menimpa Indah, akibat tragedi ini Indah harus kehilangan penglihatan dan suaranya. Indah yang hubungannya dengan Pandu terputus setelah kejadian ini sedikit terhibur setelah sang kakak, Clara (diperankan oleh Arumi Bachsin) pulang ke rumah untuk mengurus adiknya itu. Pandu yang tulus mencintai Indah berusaha mencari tempat Indah berada. Akankah cerita cinta mereka berakhir bahagia?


#aku copy dari web. Original okay! :D:D:D









Irish Bella & Aliff Alli
(Pasangan yg sangat secocok)












Sumpah!! Filem ini buat aku nanges dohh. Ahh, biasa anak remaja. Lumrah kalau tengok filem beginian sedeh-sedeh. Macamlah kau tak pernah. Erghhh! -.- #emo, ha'ah aku memang suka emo kalau tiap kali taip entri. Sesaja. Blurrrr. :D:D:D 

Indah (Pelakon wanita) buta sebab kemalangan. Tapi Pandu (Pelakon lelaki) pula, ada penyakit jantung. Alahai, kesiannya sangat. -.- Endingnya, lelaki mati. #oupsss, maaf bahasa kurang sopan. Meninggal maksud aku. Yah!! Dan, mata Pandu diberikan/didermakan buat cinta hatinya Indah. Whoaaaa, pengorbanan yang sangat besar enn. Begitu hebatnya cinta. Sampai mati pun, cinta mereka tetap bersatu. Yah yah, ini cuma filem. Cerita yang diadaptasi dari pelbagai aspek. So, remaja memang kena ahh kalau tengok filem ne, mana tau dapat pengajaran yg baik kan. :) Hehe. Dah 3 kali tengok, ok best!! Ada lagi filem cinta remaja akan main tiap hari jumaat. Kalau nak tengok pastikan anda melanggan pakej INDO-PEK. Haha. Tetiba nak promo bagai. Takda kena mengena dengan entri ini ok. Hehe. Oklah, petang ne nak training driving dengan ayah kitewwww. Training ja dulu, nanti dah terer baru ambil lesen. Belum cukup bajet. Hehe, insya-Allah. Pelan-pelan. Doakan saya. :) And, again terima kasih sudi baca entri yang agak membosankan ne. Just aku nak share info yang aku suka ja. Korang mesti tengok cerita ne okay. Take care. Byebye. :D:D:D