05 September, 2011

❤ Puasa Ganti. Ganti Puasa.



Haaa. Ne nak bg ingat sikit. Kalau dah rasa boleh nak ganti puasa tu, gantilah cepat-cepat. Lagi cepat lagi bagus enn. 
#Gambar kunon bg amaran tp tetap senyum. Cehhh! :D:D:D





Ehem. Assalamualaikum. Hai, semuaaaaaaaaaaa. Aku takda benda sangat nak dikongsikan. Just berkongsi pasal puasa yg nak digantikan. Pepahamlah, kalau perempuan tu. Mesti enn ada yg m'ganti puasa. Mungkin ada yg tak bergantung dengan kesuburan masing-masing. Copppppppp!! Entri agak personal sedikit tidak apa kan. Haha. Aku tahun ne ja nak kena ganti ******* hahaha. Bukanlah cemtuh total dia. Just suka-suka ja tu. Kalau tak ganti pada tahun ne, tahun depan berganda pulak. Haaaa, kau nak?? Aku tak nak. Tapi aku nak carilah time yang sesuai untuk mengganti puasa ne. Bukan apa. Takut tak dapat menahan diri dari segala yang mungkin. Siapa tahu enn. Sia-sia ja kot kau ganti puasa tak sah. Nanti nk ganti puasa ber-double lah jawabnya. Haaaaihhh! So, esok dah nak masuk kerja balik. Sebagai pelatih yg berdedikasi, harus semangat datang kerja. Cehhhh! Melalut ntah apa aku ne. Ouhhh, raya belum habis lagi.Kuih dekat rumah aku masih banyak lagi doh. Esok boleh bawa bekal untuk breakfast enn. Save bajet. #padahal m'savekan duit raya wuuuu. Yelah, dah kena pandai jimat. Jgn nak membazir sangatlah. Kitewwwww bukan orang kaya pun. Mak ayah pun bukan orang senang. So, pepandailah sara oii! Hehe. Aku counting ada lagi 3 bulan lebih kot untuk aku menghabiskan latihan praktikal aku. Yahooooo!. Ehhhh, jangan nak happy sangatlah. REPORT!! Ha'aaaahlahhh. Report! Adui, ne yang buat kepala aku pecah ne. Satu kata pun aku belum setat lagi. Adui. Terpaksa cari bantuan. Haha. #takpa, lekkkk lukkkkkk. Masalah boleh disettlekan. Serahkan pada yg pakar. Hapa? Kau ingat aku nak copy+paste macam kau kah? Salahkah just nk buat rujukan, taulah kitewww nak tengok kerja dia. Tapi pepandailah kau putar belit. Ada otak cuba pakai sikit. Cuma, perlukan waktu dan masa yg sesuai. Insya-Allah akan siap dengan jayanya. Amin.




Ya Allah, sara muka atu jangan nk bajet comellah. :)





Kau punya hal lah. Sukati aku. Belog aku enn. Ehh, emo lagi. Kitewwww rindu, sayang NA kiteww. Kau dekat mana sayang. Dengar tak aku panggil kau. Aku perlu kau. Banyak benda aku nak cerita dekat kau. Tolong jangan senyap ja. Hanfon tue cuba angkat bila aku kol. Kau tak kesian dekat aku kah?? #ayat bajet nk minta kena pujok letttuwww. Aku rindu sayang kamu. Heihehi. Cm pernah dengarlah. Tajuk lagulah. -.- Oklah nak ge makan malam. Sory entri agak membosankan. Haha. Aku dah tak tahu nak taip apa. Haaa, bedal amek kau. Kbai. NA ilysm :*