15 August, 2011

❤ Sarazrin. (bukan hanya nama)




Assalamualaikum. Tak jawab tak pa, jawab aku sayang korang berganda. Kehkehkeh :D :D :D. Entri aku nk cerita pasal teman lelaki aku. Dah dah, bosan kah nk dengar? Tak pa, senang ja. .takpayah baca belog aku. Senang cerita kan. #maaflah kalau ada ter-kasar bahasa, ter-gedik, ter-apaapalah kan. Heee, tak bca pun tak pa, tak susahkan korang. Cewahhhh!! #ayat sara bajet kesian. -.-

Tahun 2011. Kenangan yang terindahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Cecehhhh! Macam lagu samsons ahh, memang kena dihati ne. Dulu kala pertama kali jumpa, dating ne. Mmg malu ahh bila berjumpa dengan kau, nk pandang mata pun macam. .alahai!! #malu ahh. Kgedik. Sumpah! Aku paling takut and malu nak tatap mata dia yang ohhh!! Seksi mak aiyhhh? Haa, aku ja yang tahu keseksiannya atau tak. Kstop! Aku suka tgk bila dia senym, ketawa, main mata dengan aku. Cecehhh! Aku suka kalau aku dapat curi-curi pandang dia tue. .uhh!! sampai nak memukul dah tangan aku tue. #ehh ehh, tak ne reka cerita ja. Hikhik, Betul pun xpa enn. Gila ahh comey, ensem, cute, segalanya ada dengan kau sayang. Azrin, walau kau tak sekacak artis manapun. Aku tetap sayang padamu. Walau kau tak sekaya jutawan mana pun, aku tetap sayang padamu. Walau kau tak pernah sedar aku amat menyayangimu, aku tetap bilang aku hnya sayang padamu. Walau berjuta manusia mengelilingi aku. Aku hanya pilih kau Azrin. Walau mereka memberikan aku harta paling mahal didunia, aku tetap pilih kau. Walau mereka berkata merekalah yang syg padaku, aku tetap pilih kau Azrin. Kerana mereka hanya berkata tetapi tidak dapat membuktikan, seperti apa yang kau buktikan padaku. Aku bahagia, aku sentiasa tersenyum, hanfon aku 24jam berada disisi. Aku pergi kemana pun, hanfon akan sentiasa ada dengan aku. #waktu-waktu yg darurat tak kot aku bawa. Aishhhh! Tiap kali aku bangun pagi, mmg hanfon aku rembat melihat text dan miskol mu yang berpuluh tertera discreen hanfon. Ohhh!! Tiada lain yang aku fikirkan, aku hanya takut kau marah padaku. Tak pernah ada lelaki yang menelefon aku dengan miskol sebanyak itu seumur hidupku #sayang, dah jgn buat lagi, klu nk buat jgk bagi 1000miskol pun dah ckup. Larat? Tak tak, joke!. Sayang, aku tak perlukan kebendaan. .tak perlu kemewahan. Aku tak kisah harus berjalan kaki dating bersamamu, pergi makan tempat biasa-biasa. Aku sudah cukup bahagia kalau kau ada untuk aku. Terima kasih untuk hadiahnya, aku hargai pemberianmu. Hadiah tue, aku simpan baik-baik tau! Comel gila hadiah tue, macam kita juga. Cehhh! Terima kasih juga, kau dah sedia utk kenalkan aku dengan familymu, itu yng buat aku sgt-sgt bahagia tau. Means, kau dah serius sgt dengan aku. Raya, jemput aku pergi rumah. Dan rumah aku terbuka untukmu, datang jgn tak datang. :D :D :D :D

Ramadhan. Alhamdulillah, hajat aku tahun ni tercapai jugak. Nak tahu tau? Cehhhh! #dengan bangganya bercerita. Tak tak, tak baik bangga tau. niat dihati dari politeknik lagi aku nak berpuasa, beraya dengan teman lelaki aku. Tak ku sangka-sangka. Macam mimpi yang aku reka-reka pula, tak terasa aku berada dalam bulan ramadhan yang mulia. Alhamdulillah, aku still bersamanya, bersama-sama puasa. .dan dan aku dapat berbuka puasa dengannya. Seumur hidup aku, akhirnya aku dapat berbuka puasa dengan teman lelaki aku. Wahhhh! #takpayah nk jeles. Kmi berbuka dekat kfc ja. Ehh ehh, ter-bagitahu pula :D. Dekat-dekat jam 5.30p.m gitu, kmi pergi main game sementara menunggu jam 6.00p.m. Dia ja yang main game, aku jadi securityguard yang setia disebelahnya. Cecehhh! Alahai, sweetnya kita tgk muka dia yg comel tue main game penuh dengan perasan. Sayang Azrin. Muoacchhh! #ehh ehh, kiss sikit tak bolehka? Ala, boleh ahh. Heehehee. Kgedik lagi. 

Berita gembira. Azrin dah pindah tempat praktikal dekat dengan tempat aku. Cecehhhh! #takpayah jeles okey. Hehehe, happy yg teramat akhirnya dia dapat pindah juga dr tempat prktikal yg sebelumnya. Hari-hari boleh dating enn. .coppp!! #ingat senang-senangkah nk dating. Kau fikir org mpt tue tak berckap. Fuhhh! Tak mahu aku, ckuplah aku dah senang hati tgk dia ada dengan aku. Dekat dengan aku. Dia ada depan mata aku. Aku dah bahagia sangat dah. Pulang pun boleh jumpa juga kan. #kmalu. Azrin, aku sayang kau sangat-sangat. Dah dah, puasa dah takpayah risau lagi. Comfirm tak kena panas dah, kena aircond dekat office ja. Tak payah risau pasal solat, solat jumaat semua dah tersedia. Aku tak nk kau ada masalah lg okey. Aku setia akan bantu kau, calling aku bila kau perlu. Ksayang. Cehhh! Punyalah mesra sara ne. Ehhehhh! #berdarah telinga korang mendengar cerita aku, dah dah buat-buat tak perasaan ja. -.- 

 sarazrin* bukan hnya nama saja.



p/s: semakin hari semakin sayang, kalau gaduh tiap hari pun aku tak kesah, aku suka sebab aku makin sayang dengan kau. Tahu! Tapi janganlah buat-buat gaduh pulak yea. I love you so much!! Gila sayang dengan kau Boo. :D :D :D :D