06 December, 2011

❤ Aku Yang CUBBY. Errr -.-




Assalamualaikum ;)





Haloo Blogger’s





Sihat dok? Saya sekarang berada di Library, Tawau. Ya Allah, sekian lama saya dah tak pernah pijak kaki saya ke sini. Dan baru hari ini saya ke sini semula. Dengan Mr.   Hehehe. Sila jelesssss okayyyyy. Newayyyyyy, aku teruja sebentar. Sebabnya? Haaaaa, aku terjumpa member aku ne ahad kemarinnya. Dia memang kawan lama aku time sekolah. Then dia boleh pergi cubit pp aku yang comel ne. Err, comelkah?? Bukan apa, lagi satu dia cakap. Asal sara ne, cam tembam dah. Pipi ne, comel jeee? Ehhhh, mana da lahh. Kurus mcm ne kau cakap pipi tembam. Tu ahhh, feninggggg juga ne. Kenapa korang tengok pipi aku cam tembam then mention aku ‘CUBBY’ euwwwww, tak sukalahhhh. Nak berisi sikit jeee. Taknak banyak. Taknak!!! Mungkin dah aku memang gini, aku pun mulai perasan. Pipi aku sekarang dah makin tembam. Berisi orang cakap. Biasalah kuat makan derrrrrr. Memang perubahan pertama yang berubah dalam diri aku ialah ‘PIPI’ barulah yang lain. *oupppssss, tengah fikir apa haaaa?? Jangan fikir kuning sangatlahkannnn. Dilarang sama sekali dalam entri ini. Errrkkk -.-








Inikah pipi tembam aku yang korang cakap!! Tembam tak?? Macam tak jee. Hm hm. 

[simple make-up, Silky Foundation, Compaq powder, Mascara and Eyeliner]





Satu yang korang tahu pasal aku. Aku tak suka tenyeh apa benda gincu/lipstick. Aku just guna lip ice jee. Sebab dia buat bibir kita tak nampak kering. Guaaa guna ‘Vaseline’ besttttt! Try ahhhh. Insya-Allah, dah cuti ne. Aku makinlah kuat makan. Dekat rumah jeeee, jalan pun mesti singgah makan. Sebabnya, mr. tu taknak gilaaaa tengok aku kalau tak makan. Then kalau aku makan habis. Dia suka gilaaaaa. Tambah sayang letuwwwww. ;) [sorry, ter-manja dekat sini] Ehhh, aku tak makan ubat apa-apa tau. Memang aku ne kuat makan. Biar pun bukan time makan, contoh jam 10 centukan. Aku memang bantai jee biskut, keropok, roti dekat rumah tu. Kalau habis. Aku akan pergi supermarket dengan Mama, dan beli lagi. Sampailah habis, dan beli lagi. Baba aku cakap. Tak kisah, yang penting kau kuat makan. Tapi jangan makan makanan ringan banyak sangat. Nasi pun kena makan banyak. Haihhhhh! Eyolahhhhh Baba sayang. ;)








Last sekali aku count my weight. Dapat berapa? Ce tekaaaa? Hahaha, tetttt SALAH!!! 39.8kg jeee. Ringan gilaaaa Azrin cakap dengan aku. Errrgghhhh! Taknak cakaplah macam ne. Emo-emo. -.-  Memang turun mendadak sejak guaa stay dekat Tawau dan menjalani praktikal ini. Kalau gua dekat Kk. Memang 43.9kg jee manjang kadang naik. Dan takkan turun. Haaaa, jauh sangat bezanya bagi akuuu. So, azam aku nak sampai 50kg boleh tak????? Nak sekarang juga, taknak sebelum kahwin. Hehehe *gedik!! ;ppp Kakak aku yang sama macam aku, kira kami ne saiz badan sama. Kadang kasut aku minta dia jee belikan. Dan  size dah tahu, sebab sama. Baju atau seluarkah apa. Dia tahu semua favourite aku. Bestlah kakak guaaaaa. Lu ada? Sekarang dia kan dah kahwin, dah ada anak pulak tu. Baby Aidan yang omei. Cepat besar yeaaaa. Mak Ngah missyouuuuuuu. Insya-Allah semester depan kalau ada cuti. Gua balik labuan dalam bulan 1 atau 2 centu ahh. Tengoklah ada holiday apa dekat situ. Hehe, rindu family dekat Labuan. Nak jumpa my bunga-bunga hati dekt sana. My superHERO malaya. Anak buah sayalah!!!! Fikir apa korangggg? Yeeee ;ppp Danial, nanti Mak Ngah jumpa yeaaa. Kita jalan-jalan dekat Pohon Batu sana, jalan-jalan dekat portview. Haha, tak pun Ujana Kewanganlah, sejuk sikit. ;ppp










Ini buat-buat muka tembam ala-ala comel gitu. *err, sorry ter-comel pulak.




Oklah, banyaknya perancangan yang aku buat akhir tahun ne. Esok dah keluar result penempatan asrama. Mudah-mudahan aku dapat asrama. You’alls, doakan aku eaaa. ;pp oklah,  nak perhi makan dulu. Chaooooo. Take care there. ;)




Bai
  Sara





0 hearts:

Post a Comment