08 December, 2011

❤ Merindui Sahabat-Ku




Assalamualaikum ;)





Aku di Semester 3 [tudung bawal jee]



Haloo blogger’s




Lagi 2weeks. Lagi 2weeks. Yeahhhh!! I’m gonna go away. Go to find my life, my future life for my family and for me too. Bukan nak pergi foya-foya yeaaa adik-adik, kakak-kakak sekalian. Kita dituntut untuk menerima ilmu dan mencari ilmu hingga ke negeri China. Insya-Allah, panjang umur dan murah rezeki. Semoga Allah permudahkan segalanya eaaaa. Ok, entri ne aku buat sebab aku rindu gilaaaa dekat kawan aku yang jauh nun di Kota Kinabalu. Kami ne kesian tinggal dekat Tawau jee. Lupa kami tak? Ok tak lupaaa!! Bagus. Hehehe. Aku rindu koranglah, rindu pergi class sesama. Rindu nak jenjalan ge beli makanan. Rindu ahhh. Then aku rindu gilaaaa nak ketawa-ketawa dengan kamu ber-tiga. Kalau aku rindu just aku tengok gmbar jeee. Tu pun sikit jee, sebab lappy dah kena formatkan arituh. Tak ter-save apa-apa punnnn. Sedeh tau. Tsk tsk tsk *errr, tacingnyaaaa -.-







Neh orang bertuah yang aku rindu. Yang dekat bawah belah kiri [tudung hitam]
Tu Amiey, konco berat guaaaa. Dia dengan aku stay Tawau. Dua orang jee tu dekat KK.






Tak sabar nak tunggu open semester nanti. Cemanalah rupa korang. Berubah banyak tu taklah kan. Hehe. Lagi-lagi aku rindu budak class DAT yang tak seberapa nak sporting itu. Sokayyyy!! Hope nanti semua cam mesra balik ahhh. Nak jumpa my Sir. Halooo sir. Rindu aku tak? Alaaaaa, nnti kita jumpa saya kacau sir lagi. Tengok ahhh. ;ppp #errr, aku memang suka usik Sir aku. Sebab dia cool then sporting gilaaaa. Buat cam kawan jeee but kami respect dia bila time stdy. Luar classs buat kawan ahhh. Best gilaaaa! Rindu jumpa lecture yang lain. Insya-Allah. Diorang ingat lagilag dekat kami-kami ne.




Hope result asrama nanti keluar okaylahhhhh. Hope aku dapat sangat. Kawan-kawan doakan aku eaaa. Loveyouuuuu all ;** [sorang satu] hehehe, ;pp Ehh!!!! bukan apa. Aku taknak doh stay rumah sewa, or sewa rumah dekat luar. Sumpah aku takut. Tak berani punnn. Macam-macam jee jadi nanti. Doakan aku eaaa. ;)








Tak lama lagi kita ber-jejak kasih ;ppp [wait me yahhh]





Report dah nak siap. Tunggu nak print-out jee. Dah tu!! Selesai, packing barang. So, 1 week ne aku tak hapdet blog lagi yeaaaa. Memangkan bz. Kalaulah blog macam facebook senang nak udate status dekat mana-mana punnnn. Haihhhh! Dekat mana jee kita berada always everyminutes kan rasa nak post dekat facebook tu. Euwwww, pleaselahhhhh sangat. Macam takda kerja langsung nak post benda semua tue.



Post like I say benda ne punnn nk post juga. Errr - -‘ #sengal



‘Tengah otw pergi KFC’

‘Tengah makan dengan bf/gf/bos’

‘Tengah sakit hati’

-
-
-

‘aku tengah berak, sapa mau join?’ 


agak-agak ada tak yang post cemni. [mmg gila bodoh punya urang]




Kalau dah mati, boleh post something tak? Errrr. Tak marah punnn. Cuma tak suka!!! ;pp So what? Hal lu. Hal lu. Hal gua. Halu gua. Lu langsi Lu mati bai. #cecehhhh, ada bakat tak? Errr, ok merepek. Ok, take care there kawan-kawan blog syaaaaa. Nanti free, kita sembang lagi eaaa. Yang kawan dengan aku dekat fb, nanti kita roger-roger okayyy ;) xeexouxoon. 





Bai
Sara.








0 hearts:

Post a Comment