05 December, 2011

❤ I'm Freedom





Assalamualaikum ;)





Today is Monday





freedom come to me!!!!!!!! Yeahhhhh!!!!!!! I'm Freeeeee now!!!!. Sebab apa???? Apa yang heboh sangat ne????? Aku dah menghabiskan masa latihan praktikal aku di Majlis Perbandaran Tawau jumaat lepas. Terasa sebak juga bila melihat keadaan sekeliling. Seperti baru saja aku menjejakkan kaki ke tempat ini. Kelak aku akan datang lagi bila ada masa yang terluanglah. Terasa hati opkosss kalau ada yang centu. So, harap dimaafkanlah ea. Aku pun manusia biasa juga. Ada kesilapan juga. Now day, tak banyak kerja yang aku buat hari ne. Hanya bawa lappy then buat report. Yeaaaa, sebab bawa lappy pergi kerja dan kerja aku cepat siap. Banding dekat rumah. Gua cakap lu, buat report atas katil guaaaaa. Apa tidaknya, 15minit sentuh lappy, buka folder, document, buka report. Tengok kejap, edit apa-apalah, then merapu ntah apa-apa. Langsung lay dow dekat bantal empuk aku. Fuhhhh! Nikmat tidur yang kian menghantui diriku. Stop it lah Sara!!!! Tak sudah-sudah, tak siap kerja tok. Errr, aku buat jugalah. Tak cayaaaa, heeee. ;pp





 Rindu nak duduk dekat sini ;)




Dan korang akan merindui wajah yang tak seberapa nak cantik ne. Manissss sikit adalah KAN? *errr, xpuji punnn -.- So, dah takda aku bising-bising dekat office. Rindu makcik-makcik, kakak-kakak paggil aku 'Si Kecik'. Humm Humm. Dan aku dah bawa balik barang yang patut dibawa balik, Telekung, mug comel yang aku pakai tiap nak breakfast dan minum air panas. [boleh dikira kot berapa kali aku minum air panas dekat office ne] #jimat sungguh. Hahahaa ;pp


 
 
Newayyyyy, hope korang ingat-ingatlah kami. Tak lupa doakan kejayaan kami. Sesungguhnya kami adalah anak-anak yang ingin berjaya dalam hidup kelak. Aminnnnnnnnn ;) Dalam kepala hotak sudah prepare untuk naik semester, ohhhh, sudah ada dalam list note saya. Disediakan sejak sebulan yang lalu. Hebat!! Mama tanya. Dah sedia apa barang-barang kau mahu bawa naik sem nanti? Ouhhh, mygaddddd thanks sebab Mama caring dengan aku. So, aku dah siapkan. Bila sampai waktunya, ge shopping sakanlah. Beli baju, kasut, beg, lotion, lipgloss *penting buat aku dan sebagai. So, saya akan jarang update blog, juga jarang update status dekat facebook. So, xdalah jari jemari korang nak bantai like aku punya wall kan. Hehe. Pada yang rindu dengan aku sila tinggal jejak. *ok muntah. Muka sakai sapa nak rindukan. Ok fine!! Korang tak rindu aku, siap korang. *errr, just kidding. Oklahhhhh, sampai jumpa di hari dan waktu yang sama. #ok aku dah merapu dah. Take care, CELAMAT TAUN BARU KAWAN-KAWAN. *euwww, ayat pelat naik bulu roma aku mendengarnya. Selamat menyambut Tahun Baru Islam pada semua warga muslimin dan muslimat.  Kbai. ;pp






Bai, have a nice day. Sara






0 hearts:

Post a Comment