06 January, 2012

❤ Benci. Benci. Benci






Assalamualaikum





Now, hujan renyai-renyai. Best gilaaaa bila dapat tidur. Malangnya aku telah jadi manusia yang rugi sangat-sangat kerana tidak mengharga nikmat TIDUR!!! yang besttttttttt itu. Kata orang, kita jangan nak tengok orang tu dari pakaian dia, kita jangan tengok orang tue dari paras rupa dia. So, mana satu yang betul ne. Jum tengok apa yang aku nak cerita dekat korang. *betulkan duduk dulu.



Kalau dunia student, lumrah ahh nak nampak kemas, ohhsemmm bila pergi kelasss. Baju vogiedavouge kan. Kalah wei Datuk Siti guaa cakap luu. So, aku yang baju lusuh dengan tudung yang ntah apa-apa ada juga yang nak dengki dengan aku. Kau kenapa?? Kepala tuh dah tak betul. Hati tuh keras sangat. Cuci-cucilah hati tu yeaaa budak. Kau tu adik lagi, nak dengki dengan aku buat apa. Untunglah ada orang susah payah benci aku, susah payah tak suka aku. Wei, aku ada haters wei. Bestnyaaaa!! Tapi malangnya aku tak jatuh pun dengan sikap kau tuh. So, kalau nak buat sesuatu tuh better tengok orang dulu. Dengan AKU?? Kau silap berjuta kali silap. Malu kau adalah, hahahaha *ketawa aksi jahat. 



Thanks too Mama yang lahirkan aku, mama yang ohhhhsemmmm itu. Yang ter-best in the world. Mama lihatlah anak mu yang dah makin besar yang sudah ada memiliki pemBENCI yang tak boleh dihitung. Mama lihatlah, betapa kau berjaya lahirkan anak yang super TERBAIK!! no perfectlahhhhh. But still best gilaaa, thanks mama lahirkan aku yang diBENCI ramai. Hahahaha. 







Cermin muka sebelum nak kata AKU!!. 




So, lepas ne apa pulak eaaa. Meh kongsi dekat aku. Kalau xda story-morry meh aku bagi korang cerita. Cerita tentang FITNAH itu lebih kejam dari membunuh. Banyak-banyaklah bertaubat yeaaa budak. Spm lepas tak? 9A's tak? Sekolah tinggi tak? Get diploma, degree, PHD, MASTER? You Lawyerkah, Engginering, Pilot? Fikirlahhh eaaa. :DD 




Jangan curi gambar saya. Plissssslahhhh wei. :xx




ps: peringatan keras, kalau nak usha blog aku buat baik-baik. Kalau taknak, sudah pergi jauh-jauh. Shuuuu-shuuuu. Blog aku untuk orang yang tahu apa itu blogger-blogging-blogwalking. Kau ne pemusnah kami sebagai pengguna blogger. Tau?? Sekeh kepala kangggg. :pp



Bye







0 hearts:

Post a Comment