11 January, 2012

❤ Random Post | Lifestyle at Politeknik







Selamat Malam





Entri ne tak berapa nak menariklah katakan, sebabnya saya malas nak share cerita. Bukan best punnn, korang mana sukabaca blog aku neh. Sakai, tak menarik, tak lawa, tak famesss pun kan. Takpalah, itu hak masing-masing okayyy. Btw, nak kongsi dekat korang keadaan aku dekat sini. Means Politeknik Kota Kinabalu. Sekarang saya pelajar atau penghuni asrama tetap di Blok E ne. Seram tak seram, aku rasa tu cerita kuno lah kan. Now 2012, kau sembahyang tak?? Kalau sembahyang tak perlu takut benda tu semua. Bukan nak cakap besar, tapi betullah kannnn, hari khamis rajin-rajinlah baca Yassin eaa. Insya-Allah hidp sentiasa di redhai. ;)







Bilik saya Blok E-Aras 4-Bilik 11. Bilik tangahhhh, paling besarrrr. Roomate saya orang Sandakan, Laila nama dia, satu kepala ahhh. Best gilaaa. :)






Table yang begitu tenang dilihat, tunggu jee nak dekat exam, kuiz, or final bagai. penuh board tu aku kerjakan kangggg. Haha. :)









Makanan, byk lagi dalam almari. Nampak sangat aku neh kuat makan. Katil, single. Okl lettuwwww drpd takdaaa. Dah dah, jangan nak kutuk. hidup student serba kekurangan jee. :) Kasut?? itu jee aku bawa balik dari rumah. saya belajar, bukan nak fashion show ke apa. Kan?





ps: dekat facebook tuh, benda alah yang korang dah tak nampak tuh, aku dah remove. Means tahu sendirilah. Malas nak cerita. Kalau ada jodoh tak kemana kan. Doakan untuk saya. :)




Thanks pada yang support. Esok ada sesi bergambar budak kelas saya [Diploma Akauntansi]. Kena tidur awal, jaga mata, nak cantik-cantik esok. Sebab masuk newspaper. Eyahlah sangat!! *okitutipu.
Bye all. Much loveeee.


Sara
















0 hearts:

Post a Comment