19 January, 2012

❤ With Gegirl






hari tuh aku dengan member jalan tak da hala tuju. jalan jee sebabnya dekat asrama blackout dari jam 6a.m hingga 6p.m. *gua tak tipu.

takkan nak berkurung dekat bilik, bersauna bagai. Nak buang lelemak semua enn. ohh, aku bukanlah ciri-ciri orang yang memelihara lemak. *batukk.

so, aku decide lah nak jalan. macam satu Politeknik rasa turun bandar pergi buang duit mak bapak. Haha *ok tipu. aku tak, aku budak baik. TER-beli kain jee arituh, hehehe *kenyit mata dengan mak.

penat dan penat, take picture. sorry kamera hanfon jee. watlekkk ahh. -.-




Superduper gegirl semalayaaaaaaaaaa. Phiewitttttttttt!!




*ok terlebih action budak tu kan -.-







my gegirl





kami sama
kami sekelas
sekampung
kami kuat
kami gila pink
hanfon kami sama G.Y
dia tinggi. ok aku pendek *menang ahhh
dia cute. aku cute banyak. hakhakhak *muntah doh




ps: next cerita pasal Labuan.



Itu jee. Bai







0 hearts:

Post a Comment