06 January, 2012

❤Sumpah Ini Kenyataan







Morning World's

Smile with freshing kiss , auwwww





                                      





Demi Allah, aku merindui superhero [Baba] and superheroin [Mama] aku. Dah masuk 2weeks aku dekat sini. [Politeknik, Kota Kinabalu].  Rindu aku dekat diorang tak terbayang luasnya langit biru itu mahupun lapangnya lautan itu. Tak terbayang ahhhh!!. Dah masuk 2minggu juga aku menjalani kehidupan as student yang berjiwa besar. Aku masih boleh kuat, aku masih mampu nak jalani kehidupan sebab ada kawan-kawan yang still ada dengan aku, bg support, semangat. Kan!!




Lumrahlah tuu bila berjauhan akan sebak di hati ne. Nangis?? Gila ahh aku tak nangessss, basah jee katil tak oihhh. *lap airmata. Tapi fikir impian dan harapan Baba & Mama aku. Aku kena bagi yang terbaik, dan tunjukkan yang terbaik dekat adik-adik aku. Aku dah taknak main-main lagi, now dah semester 5. Nak stdy lebih, focus lebih dan segalanya lebih ahh. Alhamdulillah, aku dah semakin kuat makan, tidur pun cukup. Tapi yang tak baiknya. Kelopak mata saya bengkak, why?? Cakap nanges, bengkak dah nampak overrrr gilaaaa. No no no, bukan sebab saya nanges okayyy. Dah ter-gatal nak pakai eyeliner, bila cuci jee rasa sakit, then akan rasa pedih dan gatal. bila tangan dok sapu-sapu, raba-raba mula bertukar warna dan jadi merahhhhh. Waaahhhhh!! Macam panda pun ada dahhhh. Doa jee cepat sembuh eaaa. Oklah, nanti update blog lagi sory entri cuma nak luahkan perasaan jee. Tak salahkan!!




ps: have a nice day all of youuuu. Adik-adik yang dah masuk sekolah tu, ingat jangan nakal-nakal. Stdy smart!!.





Bye. Pisshhhhhyooooo :ppppp

Much Love, Sara









0 hearts:

Post a Comment