31 January, 2012

❤ Random Post #2 | Baucer RM200+Hangout With My Girl








Assalamualaikum 


kan best kalau ada kawan yang selalu dengan kita. susah senang dengan kita jee. hidup tak sunyi. walaupun bofieee takda. tak sms kah apa, tapi still kawan juga yang buat hidup kita ne happy sentiasa kan. that's my girl, kitaorang bukan kembar punggggg. dia ne tinggi gila dari aku. hahaaaa. cuma sama ahh minat pink. biasalah pompuan kan. kemarin dah jalan dekat CP meng-habiskan baucer RM200. Korang ada kan?? Aku tak puas hati, sebabnya ramai jee yang complain.



'apalah, baru baucer RM200 nak heboh'

'elehhh, macam tak pernah dapat duit jee'

'bukannya beli buku, tapi beli benda lain pulak'

'jangan salah gunakan baucer tu'



Korang nee, dah ber-syukur ahh dapat kemudahan macam tu. lain orang lain inisiatifnya nak gunakan baucer tu, dah sukati dialah nak beli apa. dia pun macam kau juga. aku pun macam kau juga, so masing-masing ahh. ne tak, nak kecoh macam kau tue baik sangat. #haaa, marah ne marah ne. =..= Tak pernah dalam hidup aku berada dekat kedai buku Eaton's selama 3 jam lebih. Maygadddddddddd, macam budak baik jee. Cehhhh!! Kunun jee tu.  Macam semester yang lalu kalau nak beli barang untuk stdy, tak sampai setengah jam kot dalam kedai buku, ne Allah!! Manusia macam-macam kau jumpa, perangai macam-macam kau lihat, ada yang tua, makcik, pakcik, budak-budak, lelaki, perempuan, couple. Ok aku nak jelesss sebab tak jalan dengan NA. Huhhhh!! Oleh kerana dapat kemudahan seperti itu, aku sudah membeli apa yang kurang, yeaaaaa. Dan aku berjaya gunakan dengan tepat baucer RM100 tuh. fuhhhh!! sila tepuk tangan buat saya, tapi tapi ada lagi baucer RM100 tak habis guna. Nak beli apa eaaa? Novel?? Euwwww, tak minat dohh. Tengoklah nanti pergi kedai buku lagi, tapi taknak pergi time weekend. Sasak gilaaaaaa, erghhhhh!! -.- pergi abis class pun okey jugaaa. Sila gunakan baucer anda sebelum 31/03/2012. HARAP MAKLUM!!



#sapa jumpa aku dekat CP. Untunglah tak tegurrr!! -.- btw, kuning is awesomeeee bebehh


ps: ekceli, kitaorang pergi Palm Square yang dekat atas tu nak tengok wayang. tapi filem yang nak ditengok tak pulak 'now showing'. kempunannnya. tengok jam pun, dah sasak betul. balik je laahhh terus. tapau McD jee, kannnnnn fastfood lagi. adei -.- mana taknyaaa slim-melim badan. 







Dan jalan punya jalan tak sempat nak balik asrama, takut kena TAHAN!! haha *sila gelakkan saya. then, kitaorang stayout tempat kawan. dekat jee dengan poli punnnnn. Alhamdulillah, bolehlah restkan badan, solat dan apa semua kan. :) Nasib ada kawan punya rumah sewaaaa. hahaaa, so beradab lah sedikit eaaa. 


Sundaynyaaaa, jalan lagi pergi 1Borneo. aku memang kebosanan. so, ikut jelah my gegirl jalan. kununnya pergi HARRIS nak belanjakan baucer RM100 lagi tuh tapi ter-fikir nak beli apa dekat HARRIS ne. sumpah!! barang tak lengkap. so, pergi terjah je lah dekat magazine sanaaaa. baca punya baca kan. and baca sampai ber-jam pun dakpa. sebabnya freeee. Baca punya baca, ada pula paparazzi sibuk nak snap-snap eaaa. gila kah apa?? haihhhh!! *famous juga aku ne. #nak kaki bole?  


then, lapar singgahlah pergi MARRYBROWN. dah bosan dekat KFC mahupun McD. cuba yang lain pulak. #selalu juga kot makan ne. -.- *ok tipu jee. sorry banyak cakap, tapi sempat hambik gambar dekat sini jee. #pekerja dekat sini hensem-hensem, nak usha boleh ahh datang 1Borneo. Cehhhh!! aku tak boleh, nanti NA marah. habislahhhh. Emy, boleh kot?? HAHA. =..=





emy with sara. ada lg dua my girl tapi taknak ber-gambar. eee -.-




candid . #thankyouuu Fizaaaa. muahh pp 


lastly aku jumpa adik kawan aku, Ep yang comel gilaaaa tuh. kan ep kan. hihi kecik juga kota kinabalu ne, jumpa dekat 1Borneo pulak tuh. comel jee Ep ne. :)


ps: assignment berlambak gilaaa nak buat. totally, akan jarang update blog lagi. bye all's. take care. 
menghitung hari cuti mid-sem. .balik Labuan lagi. jyeahhh. 



errkkk, kalau cuti cepat jee en. huhhh!

sara 












2 comments: