20 January, 2012

❤ Kegembiraan Buat Kita Berdua








Apa yang gembira? Taktala  mereka diluar sana tidak tahu hal itu. Yeahhh!! #tak penting bagi korang, and penting bagi aku. *errkk, ayat basi dah biasa dengar enn.






20 Januari 2012 Kita dah setahun dengan Azrin. Alhamdulillah. :)

Penat enn nak jaga aku, nak layan karenah aku, nak manja-manjewwww dekat aku.

Dalam setahun berapa bulan dan berapa hari itu, banyak mengajar aku, mematangkan aku dan dia.

Cukup kami berdua sudah tahu apa erti hubungan yang dijalinkan dengan keikhlasan hati dan sanubari. *wekkkk.

Kesetiaan, kejujuran, ke dan sewaktu dengannnya. Hal itu diri sendiri.

Baik ambil dengan baik. Buruk sila tinggal ia pergi jauh sekali.

Sekarang fikir masa depan, fikir kejayaan dan harapan keluarga.

Dia lelaki. Aku perempuan.

Belum terikat.

Alhamdulillah, sudah direstu keluarga tercinta.

Ingat impian kita, habis study sama-sama, kerja nak kumpul duit then boleh pinang i. Heikheikheik. *gedik

Cuma satu, jaga hati ini bila sudah sampai waktu datang kembali ambil hati ini.

Tadah tangan, mohon doakan kami selamat dan panjang jodoh yeahhhh. Amin :)












 Noor Azrin Noor Izhar.
 Siti Sarah Abdul.






Tinggal pesan, jaga diri. Nanti datang one bucket COKLAT eaa. Loveyouuu sayangggg :)





ps: esok nak berangkat dah pergi Labuan, tinggal my sayang dekat rumah dia. Take care. Muahh pp. *oupss, sory gedik sikit. Haha.








Sara














0 hearts:

Post a Comment