07 October, 2011

❤ Masa kecil Aku



Assalamualaikum. Baru jup tadi aku update belog, now update lagi. Aku memang ahh tamak sangatkan. Tapi sukati aku ahh. Ok, direct nak cite neh. Ne entri macam nak serang hendap seseorang ja ne. Haha. Sapa? Cuba teka? Yeahhh! Akulah. Si Sara Mayy. Nak tau tak? Nak tak? aku buat entri ne special tau. Hoho. Terasa rindu dan sebak dihati bila melihat kembali photo-photo dahulu kala. Masa i masih muda. Oupss! Masa i kanak-kanak gituwwww. Nak tengok tak gambar aku masa kecil?? Before korang tengok jangan nak kutuk-kutuk sgtlah. Kalau rasa entri ne atau belog aku ne cam bosan enn, kau boleh 'X' kan ja tab ini. DIGALAKKAN. #tak tak jangan nak emo sara. Okok. :D:D:D Mari kita meng-cekidaut gambar aku masa kecil yeaaaa. Tak dalah comel sangat. Sumpah! Hehooo. :O:O:O




Ya Allah, comelnya aku. #euww, plissslah menyampah tengok!! Ha'ah, menyampahkan -.-




Comelkan aku. .memang dari dulu lagi ahhh. :)





mulut muncung jugakkk. :)





Ya Allah, aku paling suka this picture. Nampak sangat aku ne cantik lagi omei kan. 
Ok, puji diri sendiri takpa ahhh.





Lagi aku yang comellsss. :)





Hahaha, gambar ne takda pernah orang buat. Aku jee. Kau ada? Jeling-jeling manja yawwww. -.-





Aku yang ayu kan.  memang aku gambar banyak masa harijadi ahhh. Ada banyak lagi tapi ne, 
yang comelss aku rasa. Hahahhaa. Perasan!


Ok cukupa ahhh. Gambar aku lagi satu, aku dah bgi dekat my sayang. Dia simpan dekat wallet dia. Woowoowoo. Sweet tak? Sweet tak? Gambar dia ja belum bg dekat aku. Ok nak merajuk ahh lepas ne. Tapi takpa, gmbr dia penuh dekat lappy aku. Hanfon pun ada juga. Apa susahkan. Hehehe. Yetak? Yeye'ah jelah korang. -.- #aku tak pernah bg sesapa gambar aku masa kecil, hanya my sayang sorang je. Sebab apa? sebab aku nk dia tahu bhwa cinta hati dia neh memanglah ter-sangat comel dari baby lg Haha. Menyampah ngko, aku puji diri sendiri. Berdarah hidung ohhh. -.-







Dedulu-dulu aku guna tudung bawal jee. Macam nee.






p/s: pergi bandar, or pergi kelaskah. Aku sebenornya dah memang pandai pakai shawl ne cuma belum tahu lagi style dia macam mana.





Cuma simple macam ne, memang kepala tue kena lilit ahh. Panas tak panas. Janji tutp aurat. Yetak?


Ala-ala YUNA jugalahkan before dia pun update dgn hijab style zaman sekarang. Macam-macam fashion kita boleh tengok. Semua dah bergaya dan maju-maju belaka. Pergi mana pun, mesti aku tengok awek-awek ber-tudung sekarang.

Like i say 'Whoaaaa!! Cantiknya shawl dia. Ha'ah lah, tengok style dia pakai shawl'. Makaiyhhh! Rambang mata engko menengokkan.

So, dalam hati pun mesti terasa jugak enn. Sumpah aku cakap kalau kau pun tak pernah ada terasa hati nak ikut stylish gadis semasa diluar sana. Elehhhh! :D:D:D Maybe ikut keadaan seseorang jugalah kan. Tak semua orang boleh ikut apa style yang ada sekarang. Bagi aku, nak bergaya bukan susah. Bukannya nak bergaya ne, mesti dengan barang-barang mahal. No no. Janji cukup bajet dan fikir positif ahh. Jangan nak bergaya sebab kau nak tunjuk lagak depan orang-orang. Or yeah maybe sebab nak jeleskan seseorang mungkin. Yah yah! Mungkin mmg kau nk jeleskan dia. Tapi buat apa? Kalau dia tak terasa hati. Amacam? Manusia zaman sekarang tak lari dari ikut-mengikut ne. Kau pergi mana pun, semua manusia ne sama je. Cuma dari diri kita sendiri jugaklah. Nak baik atau pun buruk. Kan kan. So, bg aku kalau nak bergaya, janganlah smpi nak sakitkan diri sendiri. Jangan nak riak sgtlah dengan kelebihan kau tue. Jangan nak ter-over acting pulak bila dah bergaya sangat. So, pepandailah jaga diri. Biar kita bergaya luar tapi kalau dalam manyak busuk, susah juga ouhhh. #ingatan bersama. :D:D:D





2011



Dah pandai mix and matchkan. Bijakkkk lah konon -.-




Dah pandai nak stylish gituwwwww. Menyampahkan -.-




Inilah aku, dulu, sekarang dan selamanya. Ada sesiapa nak bantah?? Meh sini aku nak imamkan telinga kau. Haha. Tak tak. Gurau jee. Oklah, aku adalah gadis biasa, sama macam korang juga. Ada nafsu dan hati yang membuak-buak nak mencuba sesuatu yang baru enn. So, dari diri kita ja nak menilai sesuatu tu. Tak kisah nak berubah jadi apa pun. Tapi biarlah kita berubah ke arah yang lebih baik. Kan kan. Maaf kalau entri ada ter-kasar bahasa, ter-singgung perasaan dan ada yg terasa. Maaf. Nama juga belog aku, so sukati aku nak taip apa kan. Hehooo. Takdalah. Jangan nak ada perasaan yang tak baik tau korang lepas dekat aku. Sure, aku tak tahu sapa yang sakit hati atau apa. Itu sebab aku minta maaf ok. 1 MALAYSIA!! Haha. Tetiba. Okbai.


Respect sikit tuan punya belog ehhh. Jangan nk stalker blog saya jee. Hehehhee.



I'm a Limited Edition. #takjumpakatmanamanacikkakoii. :) :) )





 Lots of love, Sara Mayy