29 October, 2011

❤ It's Saturday Guysss





Halooo, very good morning to our people out there. Hopefully you all's in good mood and always happy. Ceittt! Kemain lagi nak speaking. Tapi terabur. Hehehhe, cerita tak habis-habiskan. Cik sara ne rajin jee nak update blog. Bosan lohh orang nak baca. adui, adakah yang bosan. Maaf eaaa. Maaf sangat. Bukan apa, dah dapat internet free, disitulah diriku bermaharajalela. Bukan c lela yeaa. Hikhikhik. Sabtu hari sedunia remaja outing ne. Tengok je dekat town korang. Apa lagi bandar besar macam dekat Kota Kinabalu nun, ramai jee orang dekat Center Point tue. Sasak weii. Macam semut-semut jee semua. Kalau lagi ada sale dekat bawah tue. Perhhhhhh! Best gua cakap lu. Tapi aku dekat Tawau. So, bandar kecil jee. Tak famess mana Tawau ne. But, Tawau pun dah maju okay. Banyak dah complex dan tempat menarik dia. Yang penting! Makanan, yeaahhh makanan. Aku makan memang lain cite ahh. Makan jee, main sumbat jee. Kalau lapar mesti cari kedai yang ada jual fast food. Makan sambil jalan jee centu tak heranlah dgn orang-orang. Lapar punya pasalkan. Haha. But, today ada Pikom dekat Dewan Masyarakat Tawau. Yipeeee, tak tahu dah berapa kali dia buat dlm setahun ne. Aku nak pergi juga, hope dapatlah barang mughah yeaa. Kalau dapt buy 1 free 1 pun okayy juga. Alaaa, aku ne kalau barang murah kemain cepat. Bukan apa, nak berjimatlah. Bukannya kita ne ada gaji. Stdy lagi pun. Yeaaa, berjimat harus ada dalam diri seseorang. Okay. dalam jam 2 lah baru aku turun bandar. Dengan siapa lagi. my sayanglah. Rindu dekat dia, kalau boleh nak tatp jee muka dia tiap hari. Aallaaa, biasa ahh budak-budak bercinta ne. Walhal dekat Mpt selalu jee tengok tapi tak jumpa. Lain okay. Dia cakap, kan hari-hari jumpa. tapi bagi aku jumpa dengan date lain okayy. Nak lawan cakap aku. Memang aku akan menanggg. hahahaha [ketawa jahatlah sangat], sory yeaa dear. Main-main jea. 







Semalam ada main dekat tv astro pelangi. Filem 'VIRGIN 3' tengok gambar dekat bawah ne kalau korang tak tahu lagi.





gambar tak clearr, amik dari google. ;pp





okay, baca dekat bawah ne:-


SINOPSIS: Awalnya, Dini, Tika, Sherry dan Putri hanya berencana merayakan malam terakhir Putri sebelum keberangkatannya untuk melanjutkan sekolah di Melbourne. Atas ide Sherry, walaupun mereka masih di bawah umur, dengan bantuan seorang fotografer Tyo, akhirnya mereka berhasil masuk ke club yang sangat eksklusif. Di sanalah kekacauan mulai terjadi. Anak-anak yang belum pernah mencoba kehidupan malam diberi minuman, dan ternyata banyak kejutan yang menanti mereka.



Mereka harus menghadapi berbagai tipe orang-orang dikehidupan malam yang mencoba memanfaatkan kenaifan dan kepolosan mereka. Sampai akhirnya begitu keesokan pagi, Dini cs terbangun di sebuah hotel dalam keadaan berantakan. Anak-anak ini pun panik, apalagi mereka dikejar oleh Allan, pria misterius yang sepertinya tidak putus asa untuk bisa menangkap mereka. Dini sendiri tersadar kalau ia berkenalan dengan Ben, vokalis band terkenal di malam yang sama. Sherry bangun dalam keadaan luka-luka. Sementara itu Tika malah bangun dengan memakai baju yang bukan miliknya. Sedangkan Putri hilang diculik saat mereka berusaha lari dari kejaran Allan. Apa yang sebetulnya terjadi di malam itu? Bisakah mereka menemukan Putri kembali sebelum semuanya terlambat?







Faham dah kan. Hehe, sumpah best gila filem ne. Kalau budak umur 17 tahun ke bawah jgn tengok ok. Tapi dah keluar dekat tv semalam. Aku tak tengok sebab dah tengok dekat lappy. Hehehe, adikku dah download lebih awal. Tapi filem ne rasanya memang awal dah keluar. Tak tahu bila. Aku kot yang kelambatan. Opussss. Okay malu >.<  Hehe, aku suka filem ne sebab banyak pengajaran yang kita dapat. Kalau yang dah tengok mugkin sependapat dengan aku. Remajakan. Tapi remaja perempuan yah. Hidup mereka sekali jee dekat dunia ne. Sebab apa? Cari sendiri sebab apa. 'Kalau perempuan yang suda tidak perempuan'. Mengerti? Okayyy, jam menunjukkan 10.30 a.m aku bangunkan my sayang. Yeaaa, dia dah bangun. Tak tahu dia buat apa sekarang. aku taklah kol dia, nanti jumpa jugakan. Takut bosan pulak. Hadoiii, hari ne, outing dan jalan-jalan jelaahhh, penatkan kaki. Today aku simple jee nak ke bandar, takyah nak glamourusss sangat. Bandar kecil jee. Pakai Jeans, blaus, cardigan, shawl and flat shoe. Cukuplah kan, just put eyeliner and foundation. Baru nampak fresh dan natural tue penting yeaaa. Okaylaaahh, sesapa yang kuar jenjalan juga hari ne. Hati-hati berjalan okay, beg tue kena jaga. Sekarang banyak benda dah jadi. So, take care there. Thanks sebab sudi baca entri aku. Ohhh, sangat membosankan kan. Hummm, maaf yeaaa. Tapi tetap senyummmmmmm. :)








okay, make up simple cemni okaykan. Atoto, blusher kena kurangkan sikit.
Takut Azrin lari nanti. -.- [clap your hand fo me] 
tahniah dah pandai tacap-tacap ne.







Bai.










0 hearts:

Post a Comment