10 October, 2011

❤ Blog cantik'



Assalamualaikum, Halooo monday nite. Erghh, penat-penat aku terus duk depan lappy. Woot woot. Sokaaylah sobab semalam aku tak dapat online kerana tidur yang agak awal menunggu my sayang balik. Nak call dia, last-last tertido jawabnyaa. Hahaaaa. Aku cite dekat korang ne sal semalam punya cite. Sokayyylahh kalau taknak dengar cite aku. Tak susahkan pun.. -.- Kemarinkan, aku kan. Okay stoppp with the 'kan' kau tue sara oiii. Direct jee nak citeee. Okay, fine.





Kemarin seharian aku dengan lappy.

Akhirnya kerja aku siap juga.

Cuma ada something lagi belum habis ahh.

Kerja aku adalah [mengerjakan blog aku yang dah aku nampak serabut itu] Heihhhh.

Sokayyylahhh, setelah kerja aku yang tersangat rajinlahhkannn.

Dengan dibantu oleh line maxis yang sngat ohsemmmmm. Hiuhh Hiuhhh.

Memang cepat ahh siapkan. Blog aku tak lawa mana, tapi being simple like thislah, 
yang korang tengok ne.

Header aku dah buat dah, cuma tak sure lagi nak upload takut tak menjadi pulak.

Minggu ne kerja dahhh, so kurang aktif sikit nak update blog. Maybe facebook jee. 
Ahh'haaa, no no facebook time kerja tak baik untuk kesihatan orang-orang yang tak faham apa dunia facebook. #aku malas nak cite panjang. Nanti aku buat entri psal ne ehhh. best punyaaa. ;)

Tengokklahh acano nanti. Cehhhh! Cakap macam belog aku ne famesss. Yela tak macam belog dia gaaahhhhh dan hhooottttt jeee.

Yetak? Watlekkkk jeee, blog kita so sayangilah diri anda. Haha.

Takda kena mengena langsung. -.-






Aku just ikut jee tutorial dari sorang blogger ne. Cik Lyssa nama dia. Waaahhh, nama yang gahhhhh gituwwww se'gaaaaahhhh blog andaaa. Kan kan. Blog aku cam sakai jee, eihhh. Malu weiiii. Ha'ah ehhh, followers dia 20+++ gua cakap luuu. se'level dengan blog-blog gah yang lain jugaklah cth; Irene Nadia Marcello, Maria Elena dll.


Neh hhaa link blog dia,  ;) http://www.lyssasecret.com/







Banyak tutorial yang dia share. Kalau paham dan line laju memang coollah nak update or setting blog enn. Mcm aku, hehehe. Bukan apa, aku just nak blog aku nmpak soft, cutie, tenang jee dan tak serabut sangatlahhh. Aku kan jenis orang yang tak suka serabut-serabut ne. Rimassss. Biarlah blog kita tue mcam tuan belog dia jugakkkk. Hahaha, perasanlah sangat. Aku garang okayyy. Tak caya?! Tanya dengan Azrin. Ehhh, salah! Mak ayah aku. Tanya ahhhh. Menyampah. So, klu rasa nak blog tue cantik-cantik just cuba jee tutorial Cik Lyssa ne. Insya-Allah. Okayylah bye monday. Cepat jee isnin esok selasa dah. Hmm. Hmm. Kerja lagi. Aiyooo. Bye. ;) Ohh, lupa lagu blog aku pun dah tukar jadi instrumental 'Winter Sonata' guaa cakap luu. Lu ada? Hahaha.




Okayyy, nak pergi dinner dengan Lovelyfamily saya. ;)