13 October, 2011

❤ Happy Ending'



Hai semua. Salam friday evening. Sebenarnya neh dah aku publish semalam tp xdapat post dekat fb. Hahaha. Ne aku edit balik. Nahh, bacaalah koranggg. Ehem. Ehem. Alhamdulillah, syukur pada Allah. Alhamdulillah sangat-sangat. Ya Allah memang segala yang berlaku telah kau tentukan. Pahit manisnya semua Engkau yang tentukan. Kau telah satukan kembali hati-hati kami. Hati-hati kami semua. Hati aku dan dia. Kau jadikan kami sebaik-baik manusia di dunia ini. Dan kau pilih hati-hati kami untuk kembali disatukan. Alhamdulilah segala kesalafahaman,ketidakpuasaan hati telah terjawab. Segala keraguan dan kerisauan telah terubat. Yang tinggal hanya bibir mengukir senyuman manis. Terima kasih kawan, aku tahu aku salah. Aku pentingkan perasaanku sendiri. Tapi demi Allah tiada hati yang busuk pernah aku simpan hanya kerana hubunganmu dengan lelaki itu. Aku cukup bahagia kau bersamanya. Tapi Allah telah tunjukkan kau jalan yang baik, yang dia tidak baik untukmu. Maaf dipinta. Pesanku, pilihlah lelaki dan teman hidup yang baik. Walau tidak sesempurna pilihan hatimu yang penting dia ikhlas menerimamu. Ingat yahhh. ;) Lepas ne, kalau ada masalh kita share bersama-sama. Mira, Amy, Fiza, Echa, Wenddy, Jue dan Kila. Aku minta satu hal dengan kamu. Mungkin selama ne aku memang abaikan kamu tapi aku harap kamu terima hubunganku dengan Azrin eaa. Korang tahu betapa aku sayang sgt dgn dia. Dialah yang paling aku ada dalam hidupku. Dia lelaki yang sangat baik dan sangat menjaga aku. Kalau ada siapa-siapa yang tidak suka. Bagitau direct dengan aku eaa.





 DENGARKAN INI WAHAI PEMILIK HATIKU;





Azrin: Aku sayang sangat dengan kau, tengok kami berkawan dah ok dah. Terima kasih dear. Kau   selalu ada untuk aku. Selalu menjadi pendengar yang baik.  Semoga kau drahmati dan sentiasa sayang dekat aku eaa.Me luv u. U luv me. Right! ;*



Mira: Aku minta maaf, lepas dah semuanyakan. Kita akan selalu bersama-sama eaa. Jangan bersedih lagi. Insya-Allah, jodoh yang baik akan datang untuk kau. Just doa banyak-banyak okayy. Ingatlah kami sentiasa ada untuk kau , kalau ada apa-apa share dengan kami juga. Aku pun akan share dengan kau. Pokoknya, semuanyalah kita share sama-sama ;)



Amy: Aku minta maaf eaa, kau selalu jadi pendengar aku. Setiap aku ada masalah mesti kau yang aku cari untuk dengar masalhku. Aku harap kau tak bosan dengan aku eaa. Maaf jika kau ada terasa hati dengan aku. Kuatkan hatimu yah, kita semua akan baik-baik jak. terima kasih dengan nasihat yang kau bagi dekat aku.



Fiza: Romateeeeee. Aku sayang kau zaaa, hatimu baik sekali. Kau sentiasa bersedih bila lihat kawan-kawanmu ada msalah. Mmg kami ne selalu buat kau saket hati dan nanges jee kan. Maaf yah dear, jangan pernah ambil hati lagi eaa. ;)



Echa: Kamu disana, jaga diri baik- baik ahh. Jangan kamu bergaduh-gaduh. Kau dengan Hafiz jgn suka gaduh. Lau ada masalah bincang sama-sama. Jaga makan, minum. Next sem kita jumpa dan kita happy lagi sama-sama eaa. Kirim salam dengan Hafiz eaa. Suh dia jaga kau baik-baik. Awas dia tue. Hehehehe. ;)


Wenddy: Mamyyyyy. Whoaaa. Miss ne panggil mamy dan kau panggil aku baby. Emm. .emm. Sayang kau sangat. Jaga diri jugak disana. Lau ada pa-pa bgth kami ea. Jangan fikir sangat hal orang, biarkan durang sana. Jangan pedulikkan durang ingat jugak tue Cha. Nanti pandai durang tue diam sendiri eaa. ;)


Kila: Aku minta maaf eaa lau ada salah dengan kau. Aku harap kau tak pernah fikir buruk sal aku. Walau kita tak rapat mana. Tapi kita tetap kawan eaa. Stdy baik-baik. Semoga berjaya dalam hidupmu eaa ;)





Ok daaaaaaaahhhhh. Love letter buat semua. Weeee, siap jugak. Kita BFF jaga diri, jaga hati semoga kita kekal sampai mati. Aku sayanggggggggggggg kamu sangat-sangat. Muahhhhhhh! :** [sorang satu] 
ps: Fiza dan Mira good luck for exam driving lesen ehh. ;))




A big hug and kiss, Sara