24 October, 2011

❤ Time is Running




Haloo peeps. Salam semua ehh. Hari isnin memang hari malas nk turun kejakan. -.- Tadi pagi kemain awal aku bangun dalam jam 6.15 a.m Ohh, sangat baik anak mak. Then, mak aku terus cakap. Hari ne, takda budak jual karipap? Dan aku. [muka bajet comel keluar daa] it's ok ma, bukan aku nak. Azrin minta pesan, kegemaran dia tohh. Cehh, jau sangatlah my sayang aku kirim kuih. Hari ne lambat lagi aku ke kerja, mcm everyday datang lambat. Sokaayylahkan. Aku 'Boss'. Oupsss perasaan gila babi ke apaaa? Pegawai pun semua datang 15 minit awal sebelum jam 8. Aku?? Haha. Jangan diikut tabiat buruk, aku awal jee bersiap. Memandangkan ada msalah yang xdapat nak dihindarkan yeaaa kengkawan semua. Praktikal jee aku lambat, sure keja nanti tak sudahlah. Bawa keta sendiri kompem lepas salam terakhir solat subuh aku sampai. Haha [ketawalah sangat korangg]. Nway, hope aku habis stdy dapatlah kerja, kalau rezeki lebih sambung stdy kot. Mana-manalah, kita rancang dan Allah yang tentukan kan. :QQ


Bulan ne tak sedar, nak bulan 11 dah kan. Aku macam ohhhmyy! Report tak siap lagi. Aku cam memain jee, kalau dekat poli memang skrang dah bz kuiz itu, test itu, test ini. Haha, memang beg aku penuh dengan nota-nota yang mcam budak pandailah konon. Mcam jee. Hehe. Menghafal apa yang patut, baca itu ini. Taku esok nak ambik paper tak tahu nak jawab apa. Baru muka pucat kauu. Tapi sekarang dah praktikal takda fikir nak exam bagai. Fikir nak buat report jee. Pepandailah kau eaa. Insya-Allah, report aku dah 65% siap. Happy tak aku. Gila aku tak happy, ada lagi 35% dan semuanya perlukan kekebalan otak aku untuk merepek yeaaa. [don't do that] nak mampusss lecture baca nanti. Ohh tidak. Aku budak baik. Yeaa, budak baik. nak buat baik-baik. My sayang pun tgh perah kepala nak buat report dia, kalau nak buat together-gether bole jee. [suka lagi] Hahaha, jangan nak gedik sangatlah kan cik sara oii.


So, rabu ne kita cuti. yeaaaa, happy kemain macamlah aku celebrate Depavali tue. Ehh, kan kita 1 Malaysia. Kira conect jugaklah nak celebratekan. Buat kawan-kawan aku yang merayakan Depavali ini, selamat menyambut Depavali okayy. Makan meruku bagi-bagi ahh [cakap lebih, pdhal tak makan pun] Roti telur dgn kari kambing cukuplah. [ehh, adakah makanan cemtu] aku neh main cakap jee. Soli-soli eaaa. Cuti rabu ne duk rumah jee kot. Dah rancang nak jalan dengan my sayang weekend ne, hope jadilah. Ergghhh. [baca ne.wajib] Rindu gilaaa ne dengan kau. Nak manja-manja. Nak main-main mata dengan dia. Okayy, stop. Dan aku happy my sayang dah makin sihat. Tambah sayang dekat dia, ceng happy jee dengan aku. Tapi aku, makaihhh kurus. -.- Dia pun, selalu pesan. Makanlah, biar sikit. Ouhh, kalau tak lapar nak paksa makan cemanakan. Dahlah perut ne, buatnya pun kecik jee. Aku cakap, sokayylah badan kurus, muat jee semua baju. Kalau gemuk susah pulak mesti berabis nak turunkan berat badan. Slim sana, slim sini. Aduii, badan cemni okayylahkan. Yang penting tak fikir msalah apa-apa, happy jee dengan abg sayang. Cehhh. [maaf yah agak ter-gedik saya disini] Ohh, biasalh org bercinta-cintun semua nak indah jee. Macam kau jugakan. So, senyum jeee. Muehehe. :pp



Okaylaahh tak banyak yang aku nak share sebenornya ne. Just aku ne, sangatlah mengejar masa. Itulah dulu 1st buat elekkk jee. Tunggu jee. Sampai nak tunggu pun tak ter-tunggu. So, nak simpan dalam kepala otak sikit.


Buat kerja biar siap
Report buat cepat-cepat
Prepair apa yang patut [untuk naik sem]
Then, jaga kesihatan. [maklum, hari hujan melulu]







gambar ne, ada dekat fb. Haha, style shawl aku pakai cam donut tapi tak clear sgt. Cool tak? #perasaan






Aku kalau publish entri aku ne dekat facebook mesti cam aku caption 'Jangan Tekan*' And yeaa, adalah juga yang suka dan gatal tangan nak baca. Dan aku rasaa, yeaa ada juga yang sudi nak baca tiap entri yang aku post. Mekasehh lah korangg. So, itu jelahh. Bai everybodyy. Take care disana. Sekarang musim hujan, jangan nak main hujan sangatlahkan. Kbai gegurl and boboi semuaaa. Haha. ;QQ



Noor Azrin