08 October, 2011

❤ It's Saturday, Wake Up Peeps!




Hari yang penuh ceria dengan angin-angin nyaman luar rumah. Arghhhhhhhh! Dah pagi  rupanyaa, it's awesome bebeh. Today it's saturday right. Hahahhaa, nak pergi mana ari ne. Yeahhh! Aku dah ada date today. Pagi ne nak jalan dengan my lovely Bff. Ptg nanti nak jln dengan my Heartbeat pulak. Ohhh yeahhhh, terasa awesome sangat dekat situ. Pagi-pagi aku bangun, mamy dah xda. Pergi hospital jenguk my sister, Insya-Allah tomorrow balik sudah diorang ke rumah. Aduhh, inda sabar atu melihat baby baru. Idan, anty miss you. Muaaahhh :* Sapa tak sayang anak buahkan. Lagi-lagi ne, anak buah yang baru lahir, selamat datang ke dalam family besar En. Abdul dan Pn. Fatimah. Semoga menjadi anak yang berguna buat papa dan mama Idan ehhhh. Nama dia sebenornya Mohd Aidan zuhaimi. Tapi aku pepandai call dia Idan, Ok pee. :) Ok, pagi-pagi ini dah cuci muka dah call my heartbeat dia pun dah bangun dan mandi. Hahaha, aku belum lagi. Jup lagi nak pergi mandi. Aku wangi lagi pun, dah brush teeth you oullls. Dengan lappy di meja dengar lagu Hitz Tv di Astro pasang lagu kekuat. Aku peduli hapeee. Sukati okkk! Sambil melalak macam nak kalahkn orang nyanyi dalam tv pulak daaahhh. -.-






For today inspiration. :)






Today saturday! Yeaaahhhh, tahulah. Sabtu adalah hari nak enjoy, masa kerja 5 hari. stresss, pening-pening dekat office. So, today nak keluar have fun. Lagi pun lama tak hang-out with lovely friendkan. Semua dah mcm wat hal masing-masing. Yelaaa, bukan apa sebab semua dah menjalani praktikal. Mesti lebih banyak luangkn masa sendiri. Aku?? Macam biasa jugaklah, kadang dengan Amielia Contesa. Nasib dia ada sama dengan aku praktikal kalau inda sendri atu di office. Kalau ada hal masalah aku aku sharing jugak dengan dia. Bukan taknak bgth dekat korang ahh. Tapi aku just mahu lepaskan apa yang aku rasakn. So, Emy yang paling dekat dengan aku. Semua hal aku dia tahu. Hope dia taklah bosan nak dengar cite aku jee tiap hari. Emy, tak kisahkan. Muaahhh bebeh. :* Maaf wat kawan aku Fiza dan Mira, bukan aku taknak sahring story dekat korang. Tapi cite aku tak penting pun kan. Watlekkk jeee, tak papa. Aku ble selesaikan sendiri. Cuma aku nak korang tahu aku xda simpan papa hal dengan korang eaa. Harap korang jangan terasa. Maaflah kalau aku jarang rapat dah dengan korang mcm Emy ada cakap jugak mungkin nanti kita dekat poly baru dapat rapat balik. Kan kan. Papa pun aku tetap sayang korang ehhh. Aku takda pun nak lebihkan Azrin dari korang atau apa. Memang ahh, aku dah ada bf. Tapi tak bermaksud aku abaikan korang. Harap korang tak fikir cengtulahhh. Ehhh, tetiba entri emo lak akukan. Biasalah takda maknanya kwn klu tak mcm ne. :)




Ok, dah nak pukul 10.30 dah. Stop merepek yeaa cik Sara. aku neh memang kalau dah update belog citenya pepanjang. Yang takda kena mengena pun masuk jugak. Heih. Jangan ikut ehh. hari ne nak pergi buat baju Bff kitaorang, nak pergi jenjalan makan ABC. Pastu pergi jalan lagi window shopping mungkin. Kalau tak panas nak ge bundle. Hahhaaa, aku pun pakai baju bundle woookkkk! Ohhhsemmmmm jeee. Macam baju baru jugak. Kau ada? Rm10 dapat 3 baju. Semua warna-wanri dan cecantik just pandai pilih jee. Nak cari maxi skirt if ada. Klahhhh, take care there. Kalau ada masa aku continue update belog lagi ehhh. Sebab internet laju giler ne. Maxis memang superb mablessssstttt!





Jum jalan. No lipstik okayyyy.




Kbai. Take care there, Sara.