09 October, 2011

❤ Love Letter



Dear Azrin,



Maaf kalau aku terlebih sayangkan kau

Terlanjur rindu dengan kau

Terlalu perhatikan kau

Maafkan aku kalau aku pernah jadi beban dlm hidupmu

Menjadi penambah masalah dalam hidupmu

Aku ingin kau selalu senyum denganku

Memujukku bila aku lagi bersedih 

Menemaniku bila aku bersendirian

Sayang, mereka tidak tahu apa cinta kita?

Kerana hanya kita dan di-Atas yang tahu

Hari demi hari
Masalah dan dugaan datang berganti

Tapi kau tetap kuat mengenggam erat tanganku ini

Memberi semangat kepadaku

Aku menyayangimu kerana Allah

Aku tidak akan bersedih walau terpaksa berpisah denganmu

Mungkin kita akan selamanya, tapi aku ingin kau jugalah cintaku di Akhirat kelak

Menjadi suamiku
Menjadi ayah kepada anak-anakku

Aku menjadi isterimu

Dan kita hidup bahagia

Semoga doa-doa mereka selalu merahmati kita

 Amin. :)





A big love and hug for you Azrin ;)