23 November, 2011

❤ Aku Penat. Grrrrr - -'





Dan aku penat, sangat penat;;








Aku penat sebab: buat wallpaper untuk lappy kesayangan yg superb kecil macam orangnya neee. Haha. Akhirnya siap juga. Taknak ahh bagi tengok. Malu >.<





Aku penat sebab: buat report yang ber-ulang kali. Sumpah!! Aku benci nak maki-maki jeee sebab lalai, dan salah diri sendiri ter-padam dekat pendrive. Ahh hambek kau padan muka dah alang-alang nak siap jadi buat balik dari awalkan. Booooooo -.-





Aku penat sebab: nak jaga hati orang yang ntah apa-apa. Tak pernah nak tahu perasaan aku macam mana. Nak hati dia jee yang kena jaga. Nak dia jee yang happy. Nak dia jee yang yang yang yang PALINGLAH DI DUNIA. Ambil ahh ne dunia tapaulah bawa balik kubur. -.- #aku marah ne.





Aku penat sebab: tak berhenti nak pergi rumah orang kahwin yang berturut-turut kahwin tu. Taulah hari bahagia korang enn. Hm hm, nway aku kahwin korang datang. MESTI!!! Aku susah payah datang tau. *ganti mak yang tengah dekat Labuan nun.





Aku penat sebab: orang tak henti-henti nak cari kesalahan aku. Nak cari keburukan aku. Nak cari kelemahan aku. Weii, kau siapa ahh? Aku tak kacau siapa-siapa pun. Jangan kacau aku boleh tak. Korang neee, bawalah bertaubat eaaa. Allah Nampak apa kau buat. Dia tahu apa niat kau nak jahatkan aku. Kau tak takutkah Allah balas dekat kau nanti. Aku maafkan kau wahai hamba Allah yang semangat nak buat hidup aku susah. Sudahlah weii. = =’





Aku penat sebab: aku dah sakit jari nak taip benda ne semua. Korang baca mesti korang pun penat dan bosan. Yetak? Sokayyyylahhh. Terima kasih sebab baca entri blog aku eaa. ;)







 penat sangat tapi masih boleh senyum awakkkk ;)






Love muchhh, Sara







0 hearts:

Post a Comment