10 November, 2011

❤ Counting Day's











: Haloo thursday :)






Haloo lovely bloggers there. Nak bagitau, esok date sangat ohhsemmm yawwww. Kalaulah ada yang bawa aku jenjalan tomorrow kan hebat gituwww. -.- Yah aku tengah mengira hari sampai tak cukup jari atu. Tidak lama lagi mau balik Poli,kk lagi. Mau stdy lagi, masuk class lagi. Meet my classmate akauntansi yang superb ohhsemmmm semuanya tu. Alahaiii, rindu dekat PA kami yang comel. Sampai blushing dia aku pegi puji. Haha -.- jahatnya aku ne. Tapi PA sayang dekat kami. Anak-anak dia. Hehehe. Tak sabar nak balik Kk. Yehooooooo. Bw, hujung tahun nak balik labuan atau tak? Balik atau tak? Haaaa, tengok jee laaa nanti panjang umur kan. 





Tambah: 'Budak Suka Jerit' yeaaaa ada yang bagi aku title sebegitu. sukanyaaaa, nanti sapa yg SM dekat aku. Aku akan jerit kuat bagai nak rakkkk dekat SM korang eaaaa. SM=shout mix. Kalau ada yang tak tahulah. :pp #dia baca mesti ne. ahahha ;pp











Apa nak buat akhir-akhir bulan ne. Nak siapkan report yang hampir terbengkalai itu. Then nak packing barang ouhhhh. Sangat sedih akan berpisah lagi dengan family and my sweet home. My lovely room. Auwww auwwww. nak nagis kejap boleh? tsk tsk -.- Ehh. budak suka jerit takleh nak nangis. Buruk dohhhh. kan kan. #angkat kening =='














ps: wish me luck. psstttt 'budak suka jerit kirim salam dekat awak' :)
Bai.   Sara











4 comments:

  1. oo..begitu gamaknye..padan muka kne blik poli..wahaha..haha..

    ReplyDelete
  2. uhhh bestnye lepak umaa..eh awk? g mne 2? ape? poli? wawawawawawawghahahahhagagag.. :D

    ReplyDelete
  3. hahahahaha. nnti singgah tmpt u dulu. i nk bom. hahahaha. tak kemana ada jee ne. /m/

    ReplyDelete