16 November, 2011

❤ I Love My Mediocre Boy








Hehokkk. Haloo guy's. 



Sihat koranggg? Finally aku buat juga entri pasal lelaki ini. Lelaki? Adalah someone yang tanya aku apa type lelaki yang aku suka. I'm not artist, i'm not superb got any talent. Saya juga adalah mediocre girl. Finally, saya dapat kata kunci dari segala pencarian aku selama ini. Yah kau yang jauh di sana. Yang menambat hatiku taktala kau memegang cinta kita. Cewahhhhhhhh jiwang. Gerekkkkk sehhhh! - -' erkkk. Okayyyy, aku simple. Biasa-biasa. Just ordinary girl. Ahh, sama juga ayat. -.- Semua pungggg nak lelaki idaman macam apa like as Kim Bum macam apa Aaron Aziz juga heeehokkk. Shadappppppp!! Angan-angan jeee. Mesti ada apa. Mesti ada angan-angan sebelum nak capai impian kita. Haha. Bedal. Gua melalut lu orang tengok jee okayyy. - -'





Lelaki bertuah yang aku love sangat ialah :-




sudah taken dengan saya
tinggi dr saya
suka panggil saya 'si kecik'
sangat cool
tak banyak karenah
simple and cool bila keluar dating dengan aku
marah bila dia rasa perlu marah
sangat caring bila aku perlu perhatian
sangat bz bila banyak kerja
sangat takut bila aku marah
tak manja, tak garang
suka bagi nasihat
jaga solat
pandai ngaji, alhamdulillah
jaga tutur kata, mata
tak kuat hang-out with friend dia
paling sukaaaaaa. now dia dah stop smoking. yipeee ^^




perubahan yang agak positif, niat hati aku mmg ahh nak setopkan jee dia dari merokok. Lastly, dia dah berhenti dengan sendirinya. After kitaorang lunch together that day. Aku pun tanya, 'tak merokok' dia selamba jawab 'tak, berhenti dah' ohhhh okayyyy. ;) Hope betullah apa dia cakap. Senyum lebar kan aku dekat kau sayangggggg. Syukurlahhhh, hilang satu kerisauan aku untukmu. ;) Bukan sebab akulah yang pujuk bagai, tapi dari hati dia sendiri. kan love ;) Memang nak berhenti tapi perlu masa. See? Takyah nak paksa sangat, dia akan berhenti juga bila fikir untuk kebaikan dan positifnya. ;qq



Semalam aku gayut dengan dia. Tetiba dia text aku siap nada marah sebab tak text dia balik tadi. Acano, hanfon guaa mati derrr. Lu pakai enn blutot apa ntah. Aishhhh -.- Aku penat-penat tadi balik kang jadi mudddd marah dah gua bagi luu. Hikhikhik - -' Bila kolling banyak benda yang kadang buat aku sedih tetiba, nanges airmata dah tak sedar nak jatuh. Boleh cukup untuk satu tangki kot. #ngada sudah -.- Berkali juga aku bercinta tapi kali ne semacam yang macam. Ada kata-kata story teller kunun yang tak perlu nanges pun guaa nanges. Memang minah cenggeng betullah -.- Kesian sayangggg, dapat girlprennnn kuat nanges, kuat marah, kuat kuat. No no. Don't mind. Peaceeee no gaduh-gaduh. Asal borak dekat telefon mesti ada benda yang nak digaduhkan. Apa nak jadi dua budak ne. It's me and him. Kita dua tahu jeee. Stop dekat situ. ;pppp




Malam punya pesanan buat aku. Dia tanya dekat aku. Sayang tak? Sapa tak sayangkan. Kadang aku jeles tapi nak jeleskan apa pun aku tak tahu. Mr. sangat baik. Tak tahu nak balas budi cemana. Kalau dah ter-sakitkan hatinya. Ya Allah Tuhan jee Maha Tahu segalanya. Then terus dia ckaap iloveyouuuuuu. Aku pulak??. Tercenggang serupa itu batu yang errkk ohh okayyy -.- iloveyouuuutooo. #nada manja Kalau sweet kan sweet sangat. Then kalau buat sakit hati sangat jugalahkan. ffffthhhh =..= All of you yang ter-baca entri ini. Maaf dgn keadaan aku yg sgt gila gedik  eaaa. Kalau rasa tak suka, takpa ahhh. Tak susahkan korangkan. ;) Yang baca, thankyouuusomuchhhh ;pp












WORDLESS WENESDAY #8

'ILOVEYOUFROMMYBOTTOMHEART'




si kecik sayang dekat si tinggi sangat-sangat. Bai
Thanks read dear lovely blogger's friend









0 hearts:

Post a Comment