18 November, 2011

❤ My Friday Playlist





Salam, lovely fridayyy ;)




Bila daku sendiri. Tiada teman menanti. Aku kan mencari kebisingan dimana sahaja berada. Untukku meluahkan rasa kebosanan dari dalam kepala aku ini. Bila perginya kesesakan di kepalaku, maka aku akan tenang dan berasa amat selesa. *err ayat takda kena mengena. Sangat blurrrrr, haloooo peepsss. Salam jumaaat. Yeaaaaa Malaysia menang bolaaaaa. Yehooooooooooo!! Clap your hand!! Bangga gila walau hanya 1-0 dengan Indonesia. Aku macam teriak juga dekat rumah. Whooooo, tak sopan anak perempuan teriak sebab bola. Euwwww, what lu? Tak kesah punggggg. Happy sangat!!! Indonesia memang bagi saiko semalam. Main kasar yang ter-amat. Nasib Malaysia mampu fikir profesional dan kuatkan mental. Tahniah MALAYSIA!! I'm proud. 






Aku tahu aku tak berhak bersuara. Tapi Mykad aku anak Malaysia. So, aku bangga apa jadi anak Malaysia. Kau? Tengok hujung rambutlah gegurl boboi. ;pp 







owl? love too much!!







Then jumaat ini akan menemani aku bersama lagu-lagu yang mendayu-dayu. Ehh, sama ehh dengan korang. Give me five!! Bushhhh!! Malam-malam aku akan dengar lagu before tido. So what the aim in this entry. Ohhh, nak bagitau jee lagu faveritaaa guaaaa malam ne. Kalau rasa nak dengar juga, click jee, Baik aku ne share siap dgn link. see on your video Youtube okayyy.













Bai.


Thanks read dear lovely blogger's friend





0 hearts:

Post a Comment