30 November, 2011

❤ Zahiril Azim With Shera Aiyob






Ya Allah. Sangat teruja tengok diorang dua ne kahwin. So sweet Zahiril siap pura-pura jumpa puisi dekat tuxedo dia. Dan dibacakan puisi tersebut buat isterinya Shera Aiyob. Bestnyaaaaaa tengok diorang berdua ne. Hm Hm. So sweet colour dia kannnn ;)








 dari google









bestkan bila lelaki yang kita sangat cintai. Dia jugalah jadi pendamping hidup kita. Cehhhh. Sara jiwang sehhhhh. Cuzzy aku, kakak aku, abang aku. Semua dah kahwin. Dan dah ada anak. Tak sedar aku dah jadi makcik dahhhhh. Dan kalau wedding cemni jugalah aku kena tanya soklan boleh dapat fullmark. 'kau bila lagi'? Ya Allah, ingat jodoh tu datang terus cemtu ehh. Sabarlah. Stdy tak habis lagi, Insya-Allah, panjang umur, panjang jodoh. Adalah tue. Dari kita jee semua ne. Jodoh dah masing-masing di tentukan oleh-Nya. Cuma terima dengan hati yang ikhlas sahaja. Sentiasa mencari keredhaan-Nya dan sentiasalah memohon keberkatan hidup dari-Nya.Insya-Allah bahagia dunia dan akhirat. Amin






0 hearts:

Post a Comment