15 November, 2011

❤ Hari Itu Kan





Morning bloggers ;)




nampak tak? nampak tak header saya yg besar sangat tue. Ohhmyyyy, itu saya okayyy. Bukan orang lain. Saya. Sara. Hehe. Sorylah blog guaaa mesti header pun muka gua enn. #buruk aku tau takyah cakap sudah. -.-



Sabtu lalu yang kemarin tu, mama i pergi Labuan. tsk tsk amat sedih saya sekarang dek kerinduan yang ter-amatnya. Mama baliklah, penat tau pulang kerja nak masak untuk baba, adik-adik, mana nak fikir laporan yang tak terbuat. So, kesian dekat kakak ne. Ha'aleaaaa, tu lah dulu ada mama dekat rumah macam puteri nak disediakan semua bagai. Itu ini semua mama. Sekarang mama dah pergi jauh baru ingat nak buat kerja sendiri. #padan muka. -.-






Dan aku sangat merajuk dengan mama right now. Sebab tu lah aku pergi tenangkan diri dengan baba. Jalan dengan baba i. kau ada? Ingat boleh jee kah jalan dengan boyfie. Hahaha. well, baba i sangat sporting. superb best sangat. thanks baba yang omel-omel tu. ;pp #kalau bnyak mahunya banyak juga pujiannya. - -' Kahkahkah. Aku memang begitu sejak azali lagi. Ehhh, bestnya kerajaan ne. Khamis ne my sister dapat duit bantuan tue rm100 jee. Okayyyylahh untung-untung dapat beli kasut, baju sekolah baru enn. ;pp 








 maaf tak hapdet blog yg sekian lamanya. -.- nah tataplah muka saya yang ter-comel ne auwwwwww ;pp #perasan bajet nak mampus ke apa.
caption gambar-jam PINK









bajet comel -.-




Pada hari berikutnya saya akan siap sedia nak pergi luar negara lagi. Auwwwww, tak habis-habis ahh. Kawan blog semua doakan kesulitan saya ini. Harap saya dapat lepas dari semua masalah yang mendatang eaaa. Ya Allah, ya Allah. Semoga aku dapat menamatkan latihan industri dengan jayanya. Amin amin - -'





saya suka kuning. sangat suka.






Thanks read dear lovely blogger's friend







0 hearts:

Post a Comment